Palm Springs


Advertisement
United States' flag
North America » United States » California » Palm Springs
August 25th 2009
Published: August 26th 2009
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

San Diego -> Palm Springs


Hallo allemaal,



We zijn net drie dagen onderweg en mijn lichaam is op...... 😊. Blaren onder mijn tenen, 's morgens wakker worden met nog even vermoeide benen als de dag ervoor, en na negen uur slaap je nog zo voelen alsof je nog uren kunt slapen.....

Enfin, we zijn lekker op dreef dus! 😊

Na een lekker ontbijtje vanmorgen in San Diego zijn we op weg gegaan naar Palm Springs. Oja, onderweg ontdekten we nog dat we de sleutel van de minibar in Los Angeles helemaal niet hebben ingeleverd....

Maar goed, bij een minibar hoort een mini sleutel dus die zie je snel over het hoofd he...

In Palm Springs was het 43 graden en we besloten met een ZEER stijle kabelbaan naar de top van de berg Jacinto te gaan. Dat is heel bizar. Dan ga je dus van een woestijn klimaat ineens naar een super mooi natuurgebied met allemaal bossen en wildleven....

De kabelbaan bracht je in nog geen 10 minuten naar 2 km hoogte. Ook apart was dat de gondel rond draaide zodat iedereen evenveel uitzicht had zeg maar....

Boven hebben we een hiking trail gevolgd door een ZEER mooie omgeving....

Na de hiking activiteiten zijn we 30 km terug gereden naar het westen waar zich een grote outlet center bevindt... Hier heb ik nog goedkoop twee overhemden gescoord en Jacinta een tas. Ook hebben we hierin de foodcourt gegeten.

Morgen gaat het waarschijnlijk nog warmer worden dan gaan we naar Arizona/Phoenix.... Waar we dan twee nachten zullen blijven... Beetje rust eindelijk 😊

Tot gauw maar weer!!!!





Additional photos below
Photos: 21, Displayed: 21


Advertisement



26th August 2009

Dat kaartje met jullie route erbij is leuk! Verder kan ik me de gondel nog herinneren van toen ik daar was. De opmerking "flesje laten vallen" begrijp ik niet :P. De foto's van de hikingtrip zijn erg mooi Ramon. Had je de trui nog nodig die was aangeraden?
26th August 2009

Ha die Wouter! Ja bedacht me opeens dat je ook kaartjes kon plaatsen.... Flesje water: we zaten net lekker uit te rusten bovenop een uitkijk punt toen ik mijn water liet vallen... Toen kon ik met mijn vermoeide stokjes weer naar beneden om het te pakken. Jacinta maakte toen een foto :)
26th August 2009

hoi jacinta en ramon mooie fotos wel vermoeiend allemaal. heb jij nog war gekocht in die outlet store. groetjes pa en ma

Tot: 0.107s; Tpl: 0.016s; cc: 12; qc: 31; dbt: 0.0591s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb