Barking sealions wake us up!!

North America » United States » California » Monterey
August 19th 2014
Published: August 20th 2014

Vannacht op een saaie campground geslapen, gewoon een grote betonnen parkeerplaats met wat picknicktafels maar met bijzondere achtergrondgeluiden, namelijk de zeeleeuwen!!! En daar liggen er hier heel veel van, trossen tegelijk liggen over elkaar heen, geweldig leuk om te zien al snauwen ze er heel wat af. Vanmiddag kaarten gekocht voor een whalewatching cruise morgenochtend,we moeten al om 9.15 in monterey zijn en gaan dan op pad... het is het hoogseizoen van de humpbackwhale maar ze zien hier ook vaak orca's, verschillende soorten dolfijnen, we zijn heel benieuwd en ik heb er heel veel zin in.

Vanmiddag een nieuwe spijkerbroek en een mooi warm vest gekocht omdat het fris is op de boot. Het is hier erg bewolkt, de temperatuur is hier veel lager dan in het binnenland. BBQen lukt niet vanavond, dus voor het eerst in de van gegeten en de hamburgers en kipburgers in de oven gebakken. Dat gaat samen met een allesverdovend schril geluid alsof we de camper proberen te vierendelen maar dat is slechts het alarm. Daar is dus nu de batterij uit, ik hoor mijn mams al, maar we doen de batterijen er wel weer in hoor, als de hamburgers op zijn.

morgen vroeg op dus ik stop ermee, liefs en tot snel

Tot: 0.089s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 52; dbt: 0.0471s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb