Ankommet til Monterey

North America » United States » California » Monterey
April 21st 2007
Published: April 21st 2007

Vores hotel i MontereyVores hotel i MontereyVores hotel i Monterey

Et hyggeligt sted på "Lighthouse Avenue"
Hej!

Mads her. I dag skulle vi forlade San Francisco, snøft, snøft , og skulle til Monterey med akvarium og det hele, HURRA! .
Dagen startede med et check-ud over fjernsyn og telefon, hvorefter vi hurtigt kom afsted i Chevy'en med kufferter, citron juice og the tricks.
Mig og Emil nåede knap nok at spørge: "Hvornår er vi der?" før vi nåede første stop, Gilroy, outlet byen over dem alle! Vi startede i en Samsonite
butik, da mor gerne ville se på en ekstra kuffert eller to, specielt i lime-grønt! Det endte dog med en slags blå sportstaske-kuffert hybrid og nogle
navneskilte (i lime-grønt!). Her efter fortsatte vi med at husere i diverse outlet butikker, som skaffede os
både sko, trøjer, bukser, sokker, et par cd'er hist og her og en ekstern hard-disk til far og hans elskede kamera. Alt i alt en succes.

En highway tur senere var vi i Monterey, hvor vi fluks fandt os til rette på hotellet, takket være GPS'en, eller Never Lost som de kalder det herovre.
Det viste sig at der var en cd-spiller på værelset, med hovedtelefons stik, så nu er min (vistnok også de andres, de er vist ikke så glade for at jeg
har anskaffet mig et Red Hot Chili Peppers Greatest Hits album ) lykke gjort! Ud over det var det også en mirco ovn, fuldt udrustet badeværelse, en
tossekasse og et køleskab.

Dagens aftensmad var virkelig fantastisk, sidder og slår mave over den, mens jeg skriver dette! Jeg fik en "Cajun-Spiced Catfish" med ris, nogle små
sjove bønner og nogle lidt mere traditionelle lange grønne nogle. Mor-Heidi og Papa-Olle fik hver deres slags bøf, som vist heller ikke var værst, mens
Emil måtte kvæles i en super lækker sandwich med kylling, bacon, tomat og hele cirkusset. Desserterne var godt nok også SUPER!! Farmand fik en varm
ting med pecan nødder, kanel og hvad har vi. Jeg fik en is på en bund af varm brownie kage, med karamel sauce og flødeskum, MUMS! Emil og mor delte
sådan en, da de begge to var ret mætte.

Slut fra Mads!

21st April 2007

Madses Mad beskrivelse
Dejligt Mads! Skulle ha' laest dit indslag efter middagsmaden! Knus til Jer alle tre. Godt Mor fik sine lime-groenne navneskilte. Der skal engang imellem saa lidt, saa lidt til for at goere kvinder lykkelige...

Tot: 0.096s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 47; dbt: 0.062s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb