Santa Monica Beach

Published: August 1st 2014

Vanmorgen eerst weer even lekker zwemmen. Op het programma staat het strand maar we hebben een belangrijke missie. Kaien wil zo vreselijik graag een honkbalhandschoen kopen hier. Dus achter internet allerlei sportzaken opgezocht en eigenlijk zijn we tot een uur of drie van winkel naar winkel gereden. De sportwinkels hier zijn geen straf. Prachtige kleding, schoenen etc. Kun je makkelijk een dagprogramma van maken. Maar tot groot verdriet van ons kind, geen lefty glove. Veel mooie spullen maar net niet wat hij wil. Van papa wel een mooie voetbal gekregen zodat ze op het strand kunnen voetballen. Sanne en ik hebben een paar mooie gympen gekocht met matching socks natuurlijk. Kunnen wij weer even vooruit. Onze bagage zou nu al niet meer passen in de tassen die we hebben meegenemen, dat loopt dus precies volgens planning.

We hebben heerlijk in de golven gezwommen bij Santa Monica Beach. Het strand is heel breed en het was erg warm, maar omdat de wind goed blijft waaien is het prima te doen. S'avond gegeten bij de blue taco plate, lekker op het terras, onder een heater want het koelt echt flink af in de avond, zitten wij in ons hemdje te rillen terwijl de locals met een sweater of vest lopen. We waren tegen negen uur weer in het hotel, ik heb met Sanne nog een eindje gelopen, ze wilde nog wat winkeltjes kijken. Kaien was, lekker gedouched, doodmoe, honkbalkijkend in slaap gevallen, Frits vocht ertegen maar dat was zinloos. Mannen..

Tot: 0.124s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 40; dbt: 0.075s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb