BIG news!


Advertisement
United States' flag
North America » United States » California » Los Angeles » Orange
March 20th 2009
Published: March 20th 2009
Edit Blog Post

hellow again!!
ik ben nu dus al ongeveer 2 maanden hier in orange county en heb het hier zo ontzettend naar mn zin en een paar weken geleden bedacht ik me dat de tijd hier zooo snel gaat, dat ik ging informeren voor een intership voor in de zomer, zodat ik mijn verblijf hier iets kon verlegen. Dus ik naar de ISEP coördinator voor informatie hierover, in dat gesprek kwamen we op de mogelijkheid dat ik me kon opgeven om hier nog een semester extra te studeren, maar dat zou betekenen dat ik hier niet alleen voor de zomer blijf maar dat ik tot december blijf... en het is misschien wel erg lang (om een jaar weg te zijn) maar toen ze me het vertelde leek het me ontzettend leuk!!! dus ik heb me hiervoor opgegeven en ik heb onlangs te horen gekregen dat ik mag blijven =) dusssss dat!
ik ga jullie wel echt ontzettend missen (wat ik al heel erg doe), want een jaar is lang! maar het is zo'n goede en leuke kans voor me, dat ik het niet kon laten =)
maar jullie zijn natuurlijk allmaal hartelijk welkom om langs te komen hierrrr! haha =)




Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



Tot: 0.17s; Tpl: 0.02s; cc: 10; qc: 57; dbt: 0.0485s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb