Beverly Hills

Published: July 5th 2008

Hallo allemaal,

Daar zijn we dan eindelijk!!!! Vanuit een zeer zonnig en warm Los Angeles/Beverly Hills.

Na een goede maar toch wel lange vlucht zijn we donderdagavond (lokale tijd) in LA geland. Achteraf hadden we Washington een normale tussenstop met 2.5 uur wachttijd (het reisbureau had gezegd dat het een directe vlucht zou zijn).

Op de luchthaven toch altijd wel even een gedoe om de weg naar het eerste hotel te vinden. Het meisje van het reisbureau had aangegeven dat het loopbaar was en dus de auto huur pas op dag twee in laten gaan. Natuurlijk was dat naief want in Amerika is NIETS loopbaar 😊

Ik meende mij te herinneren dat ik op de website van het hotel had gelezen dat ze een gratis shuttle service hadden. Maar ja, waar stopt die he.... 😊

Met veel geluk vonden we buiten een soort halte en na een aantal busjes van andere hotels voorbij te hebben laten gaan kwam opeens onze shutle.

Als een blok in slaap gevallen, de volgende dag shuttle terug genomen naar vliegveld en daar weer op de shuttle van auto verhuur maatschappij gestapt.

Auto ophalen ging zer voorspoedig met weinig wachttijd. Wel altijd lastig kiezen welke auto je nu op het terrein kiest. Het is een Chevrolet Malibu geworden ofzo. In ieder geval V6 😊

Verder zijn we de hele dag naar de Universal studio's geweest. Super gaaf pretpark. Het was wel HEEL druk (independence day, 4 juli) maar daardoor ook heel gezellig. Ook daar avond gegeten. Kwamen pas bij tienen in ons hotel in Beverly Hills aan.

We hebben net gezellig op de kamer ontbeten (supermarkt geweest 😊) en gaan nu LA verlaten. We gaan noordwaarts langs de kust richting San Fransisco. Maar dat is pas over twee dagen. We overnachten vanacht halverwege....

Tot gauw!

5th July 2008

Universal
Hoi Ramon en Jacinta. Wat leuk om jullie blog weer te lezen. Doet me ook weer denken aan de tijd dat Matthijs en ik in Universal waren. Leuk om een aantalk plekken weer terug te zien op jullie foto's!. Groeten, Wouter.
5th July 2008

Hee Ramon en jacint, Ik wist niet dat jullie alweer op vakantie waren. Druk druk druk he. Ziet er wederom fantastisch uit. geniet ervan en zie ernaar uit om jullie weer te volegn en foto's te bekijken. Groeten, Cor en Brie
6th July 2008

fotos
leuke foto"s doe kalm aan maar vooral genieten
8th July 2008

beveryhiils
Hoi Jacintha en Ramon. Wat een topfotos en verhalen. Ik kijk nu al uit naar de volgende blog. Veel plezier en goede reis/weer toegwenst gedurende de vakantie. Gr., Danny.
11th July 2008

Leuk!
Hé Jacinta en Ramon, Ik had deze blog eventjes gemist, maar beter laat commentaar, dan geen commentaar. Leuke foto's. Lekker genieten hoor! Groetjes

Tot: 0.645s; Tpl: 0.021s; cc: 19; qc: 74; dbt: 0.3386s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb