Blogs from Brawley, California, United States, North America

North America » United States » California » Brawley September 25th 2016

Lige nu er klokken lidt over syv, solen gik ned for en lille halv time siden, udenfor er temperaturen lige nu 36˚C, aircon’en kører på fuld og Karen og Kurt er ude for at sondere byen Brawley, som vi overnatter i. Det ligger syd for Salton Lake og ca. 30 km nord for den mexikanske grænse, så vi er kommet godt sydpå. Dagen startede, efter at vi alle havde sovet godt, med flot sol og for mit vedkommende med en lille gåtur i Twentynine Palms inden morgenmaden. Jeg så nogle fine kaktussmutter i et udtørret flodleje, hvor de piskede rundt efter føde. Rigtig flot drosselstor fugl. Der var ikke mange fugle at se, haverne er jo også det rene sand med en meget sparsom vegetation, men noget må blomster, for jeg så en enkelt kolibri også. ... read more
2016-09-25-l
2016-09-25-b
2016-09-25-s

Tot: 0.069s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 16; dbt: 0.0203s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 998.5kb