La Isla Mujeres

North America » Mexico » Yucatán
December 14th 2007
Published: December 14th 2007

Tortuga blancaTortuga blancaTortuga blanca

Een tortuga blanca of witte zeeschilpad, que linda
Hola guapos!

Mexico esta mejor!! Heb het heerlijk hiero!
Zit nu op een isla caribe 'isla mujeres' voor de kust van Yucatan.
Ai te relajo conjo! Hoor hier wel een beetje thuis volgens mij. 'El caballero rojo.' De mensen zijn tot nu toe erg vriendelijk en het is vooral veel lachen met los Mexicanos.
Hang nu een paar dagen met een Deense whizzkid die ik ben tegengekomen in Cancun. We zijn gister naar een reservaat voor zeeschilpadden geweest (zie foto). Wat een trippende beesten, lijken wel van een andere planeet! Erg mooi!
Tot nu toe erg rustig aan, biertjes drinken, ceviche eten en vooral veel taco's en bruine bonen. 'Esta para chuparse los dedos!'

Gran abrazo, Bartje

PS mijn nr in Mexico is +529982294941 misschien is er een goedkope manier om te bellen...

Tortuga blanca 2Tortuga blanca 2
Tortuga blanca 2

Close up...
Viva MexicoViva Mexico
Viva Mexico

Deze hombre was aan het werk bij een kleine Maya site aan de kust van Cancun, viva mexico!!!
El caballero rojo El caballero rojo
El caballero rojo

Hier een foto van je persoonlijke avonturier op la isla mujeres, lekker bezig
Kade la isla MujeresKade la isla Mujeres
Kade la isla Mujeres

I love the carribean

Aaiaiaiai
Hey Hermano Rojo, Ziet er toprelaxt uit! Pas op voor dat tere witte huidje van je, anders kun je rechtstreeks het lobsterreservaat in.

superlekker bezig
si, pues, entonces. deze caballero vind dat je lekker bezig bent, superlekker zelfs. ik pak zo ook ff een ceviche met ui en zuur en wens jou nog een chille trip toe. alaaf

El Caballero rojo
ouwe druktemaker, Ziet er goed uit gabber. Ruilen? Zo te horen heb je het allemaal goed naar je zin met de 'papi's'. Leuk om te horen. Keep me posted, wat is the next stop touroperator? Love. Tomski.
14th December 2007

Amigo grande, es agradable le ve en la arena mexicana. ¿Cómo es el Fajitas el pollo, el carne, vegetariano de los los? ¿Cómo son las habas, las noches, las cucarachas? Si usted encuentra Loes, diga hola de mí. Dígala que todo va bien con D1&2. ¡Gracias, salut!
16th December 2007

Bart en Bert?
Ha Bart! Wat klinkt dat supergoed zeg! En je Spaans is blijkbaar ook al goed genoeg om je verstaanbaar te maken. Helemaal mooi. Je maakt ons wel wat jaloers met je strandfoto's natuurlijk. Heel leuk om te zien en te lezen wat je daar meemaakt. Is Bert er ook al? Doe hem anders even een 'gran abrazo' van ons hier. Groet'n uut Grun! Rob, Duuk, Lilianne

Tot: 0.073s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0515s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb