Cenote Dzitnup

North America » Mexico » Yucatán » Valladolid
March 1st 2007
Published: March 3rd 2007

Deze morgen fit en monter opgestaan om 7u, Kingz had om 5u al n diarreesessie achter de rug. Naar goede gewoonte weer ontbijt op bed: overheerlijke wafers van Lu. Daarna richting park en fiestverhuur getaffeld - deze uiteindelijk na lang zoeken ook gevonden. Fietskes gehuurd en dan richting de cenote van Dzitnup gepedaald, half uurke in volle zon: conditietraining!! Maarja, het was zeker de moeite waard, vette grot, weinig volk (waarschijnlijk omdat we zo vroeg daar waren, zelfs de Mexicaantjes lagen nog in hun hamaca te doezelen...
Effe zitten haken in de grot, fotokes geshoot, effe met de voeten int water, ons niet gewaagd aan een zwempartijtje want in de Batcave lagen batdrolletjes in het water :-(
Tegen half 11 waren we terug in Valladolid, langer pedalen dan voorzien, waarschijnlijk ook te wijten aan de kleine fietsen en harde zadels: ons poepekes hebben t ge(z)weten!
Nog een uurtje in het park ge-chillaxt, daarna koffers gepakt, om 13u uitgecheckt en rond 13.30u zaten ze op de bus richting Merida... Hasta luego!!

Tot: 0.081s; Tpl: 0.038s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0247s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb