Heippa!

North America » Mexico » Sinaloa » Mazatlan
March 28th 2009
Published: March 28th 2009

Viikko jälleen takana. Käytiin viime perjantaina illalla syömässä kalaravintolassa, jossa söin ekaa kertaa elämässäni hummeria ja rapua.. En ole aikasemminkaan tykännyt noista merenelävistä niin kovasti, niin ei nuokaan nyt erikoiselle maistunu. Kyllähän niitä syö jos nälkä on, mutta ei nyt muuten. 😊

Lauantaina siis piti mennä Urielin autolla San Blasiin, mutta Uriel nukkui pommiin eikä vastannut puhelimeen.. Hypättiin sit Katarinan kanssa bussiin yheksän aikoihin. Päästiin perille joskus kolmen jälkeen ja etsittiin Iva ja muut sieltä. Ne oli varannu meille semmosen rantamökin, joka oli noin 30 metriä merenrannasta. Jenessalla ja Travisilla oli toinen samanlainen mökki ja loput nukku teltassa. Siellä oli aivan upea tähtitaivas!!! Illalla tehtiin nuotio sinne rannalle ja paistettiin vaahtokarkkeja ja hodareita. Siinä oli lähellä muutama muukin nuotio, muut oli vaan Meksikolaisia. Edellisenä iltana Iva ja kumppanit oli ollu kuulema ainoita siellä rannalla, oli ollut aika mahtavaa. Sit seuraavana päivänä käytiin veneretkellä Mangrove-puiden siimeksessä joella. Nähtiin kilppareita ja krokotiilejä! Hui! iltapäivällä lähdettiin sit takasin kohti Mazatlánia, ja oltiin illalla joskus kymmenen aikaan takasin. Oli kyllä ihan mukava reissu. Kuvia päivitän tänne vähän myöhemmin.

Nyt sitten viikko on mennyt taas koulussa ahertaessa. Onneks ens viikon jälkeen alkaa viikon loma. Kuulin vaan huonoja uutisia Suomesta nyt torstaina, ja saattaapi tulla lyhyt reissu Suomeen tässä vielä. Isän isä kuoli, ja haluaisin lähteä hautajaisiin. Matkavakuutus korvaa lennot, pitää nyt vaan katsoa kun saa tietää hautajaisten päivämäärän että saanko sovitettua matkan siihen. Toivottavasti.

Tot: 0.159s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 44; dbt: 0.1226s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb