Lomaa odotellessa!

North America » Mexico » Sinaloa » Mazatlan
February 12th 2009
Published: February 12th 2009

Moi!

Viikko on taas mennyt eteenpäin... Viime perjantaina Ivalla, Mikolla, Jenessalla, Travisilla ja Joelilla oli tuparit niiden kämpässä! Ne siis muutti pari viikkoa sitten uuteen kämppään, semmoseen taloon, jossa on 4 makuuhuonetta, olkkari, keittiö ja takapiha. Ensin oli ihan rauhallista ja vaan meitä vaihtareita, mutta sitten kun tuli pari paikallista tuttua, niin yhtäkkiä talo oli ihan täynnä porukkaa! En osaa arvioida paljonko siellä yhteensä oli ihmisiä, mutta paljon.. Vissiin melkein kaikki paikalliset oli kuitenkin meidän koulusta. Juttelin siellä semmosen porukan kanssa ja kävi ilmi että heistä yksi oli ollut samaan aikaan Brasiliassa samassa kaupungissa vaihdossa kun mä olin siellä! Aika hyvä sattuma! Ja tää kävi ilmi siitä kun ruvettiin puhumaan jotain Espanjan ja Portugalin kielistä! Tää poika puhu Portugalia ja sit kävi ilmi että oli ollut Brasiliassa, ja vielä samassa kaupungissa samaan aikaan! Tiedettiin kaikki samat baarit yms. jossa oltiin käyty! Juttelin kuitenkin suurimmaks osaks Espanjaa, ja sanoivat että mä puhun hyvin Espanjaa! Joskohan alkoholilla oli osuutta asiaan, että puhuin sujuvasti. :D Ivalta ja niiltä jatkettiin sitten melkein koko porukka Bora-Boraan ja sieltä tulin sitten nukkumaan aikaan X. Olin tyytyväinen siitä kun sain tingittyä Pulmonia-taksin 30 pesoon! Jei!

Muuten sitten viikonloppuna olikin hiljasta, Lauantaina käytiin Costa del Oro hotellin allas-alueella ja päätettiin käydä useamminkin hotellien altailla! Niitä ei yleensä pahemmin valvota ja sit kun vielä näytetään turisteilta niin pääsy on helppoa! Tää viikon alku on nyt mennyt taas kouluun "keskittyessä". Nyt on ollu koeviikko, huomenna on vielä vikat kokeet! Saatiin juteltua meidän Espanjan opettajan kanssa niin että tällä viikolla pidetään pari kertaa pidempään tunteja, niin ens viikolla kun karnevaalit alkaa torstaina niin meidän ei tarvii mennä kouluun perjantaina! 😊

Kohta ollaan lähdössä Katarinan kanssa Centroon syömään johonkin vaihtareiden kanssa, ja huomenna pitäs mennä illalla Mambo Cafèeseen tanssimaan Salsaa. Meillä on torstaisin koulussa Salsa-tunnit. Mambo Café on siis salsa-baari. Palailen taas myöhemmin! 😊

Tot: 0.089s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0599s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb