Perillä!

January 6th 2009
Published: January 6th 2009

Moikka!

Täällä ollaan! Tultiin eilen perille, onneksi päästiin aamulla heti hotelliin, ettei tarvinnu odotella missään ulkona. Eilen oli niin väsynyt olo et huhhuh.. Käytiin hotellilla suihkussa ja sit lähdettiin ulos etsimään asuntovälittäjää. Eksyttiin sit tietenkin matkalla, löydettiin kyllä hieno asuinalue, jossa oli aika upeita taloja! 😊 Löydettiin sit lopulta sen välittäjän toimisto, mut ei oikein ymmärretty et sanoko ne että se ei ole paikalla vai että ei ole töissä siellä.. Kysyttiin sieltä kuitenkin että onko niillä tarjota vuokra-asuntoa, niillä oli yks, joka oli aika kallis niin ajateltiin sit jatkaa vielä etsimistä. Käveltiin vielä ympäriinsä ja sit käytiin syömässä ja etsimässä putiikki, josta saa paikallisen liittymän puhelimeen. Mulla on nyt siis paikallinen numero, ja Suomen numero ei toimi ollenkaan!! Saunalahdella ei ole ilmeisesti roaming sopparia näiden paikallisten liittymien kanssa, niin tosiaan se Suomen liittymä ei pelitä.

Sitten tosiaan tultiin takasin hotellille ja mietittiin että mistäs sitä sit lähtis hakemaan asuntoa.. Kävin meidän koulun sivuilla, jossa oli lisää asuntovinkkejä, niin kateltiin sit niistä ja soitettiin yhteen numeroon joka siellä oli, semmonen Cynthia-niminen nainen jolla on 7 asuntoa, joita se vuokraa. Saatiin hänet kiinni, ja kysyttiin että oiskos asuntoa vapaana, kaikki jossa oli 2 makkaria oli vuokrattu, mutta vapaana oli kämppä jossa on 1 makkari. Lähdettiin sitten Cynthian kanssa katsomaan sitä, ja mehän sit vuokrattiin se! Eli se kämppä on semmosella alueella kun El Cid, sinne kun menee, niin pitää mennä vartioidusta portista sisälle. Eli pitäs olla ainakin turvallinen alue. 😊 Kämppä on semmosessa talossa, jossa Cynthian perhe asuu yläkerrassa ja meidän kämppä on alakerrassa. Meillä on oma sisäänkäynti, ja siellä kämpässä on olohuone, keittiö, makkari ja kylppäri. Ajateltiin et toisen sängyn voisi siirtää olkkariin, johon se hyvin mahtuu. Laitan kuvia sit siitä kun muutetaan sinne (huomenna). Vuokra on yhteensä 380USD/kuussa plus sähkö. Eli maksettavaa tulee about 150€ per nassu. Kämpässä on myös telkkari ja netti!

Tultiin sieltä sit takasin hotellille ja ajateltiin mennä päikkäreille, mutta kävi semmonen alottelijan moka, että ei sit herätty herätyskelloon kumpikaan ja herättiin illalla klo.23.30... Ei sit muuta kun pesulle ja takasin nukkumaan. Mä nukuin joku 14 tuntia yhteensä, ainakin univelat pitäis olla kuitattu. Herättiin aamulla jo ennen kasia, käytiin aamupalalla ja nyt tultiin käväsee täällä hotellilla. Ajateltiin mennä tänään rannalle! Huomenna on sitten muutto sinne El Cidiin!

Tot: 0.112s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 44; dbt: 0.0722s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb