Playa del Carmen, Cozumel og Chichén Itzá

January 15th 2009
Published: January 15th 2009

Fargerik oey.

Hei igjen godtfolk!!

Jada, det tok visst si tid med ei ny oppdatering her. Hadde en god ide om aa oppdatere cirka to gangar i veka, men swiiiish plutselig har 10 (?) dagar gaatt. Jaja!! Det skal i alle fall ikkje staa paa internettilgangen. No bur vi faktisk paa eit hostell som har (believe it or not!!) gratis internett! Heilt fabelaktig. Og det har eg rett og slett aldri foer opplevd. Altsaa, gratis internett OG PC'ar. I dig it. 😊

For aa komme med ei kjapp og kronoligisk oppdatering om kva vi har styrt med sidan sist:

Isla Mujeres

Vi var der vel nokre dagar etter siste innlegg. Trur vi reiste vidare fredagen. Vi leigde sykkel nest siste dagen der og sykla rundt heile oeya (greit nok, den er ikkje akkurat saa himla stor, men likavel!!). Det var til tider VELDIG varmt og travelt, i alle fall i dei to oppoverbakkane som fanst. Ellers var det kjempeherlig og vi fikk sjaa masse fint. Super dag! Ellers gikk dagane paa Isla i samme tralta heile tida. Sol, strand, boklesing, mat, soving. Sanne ting. Veldig herlig. Fikk max ruskevaer eine dagen, med eit sinnsjukt regnvaer. Egentlig ganske herlig. Ellers budde vi paa rom ilag med ein fyr fraa Canada, Gary. Han var biroekter, saa eg trur mamma ville ha likt han.
Vi budde ogsaa ei natt ilag med ei jente fraa Israel, Pac heite ho. Cirka ei veke etter at krigen braut laus for fullt, so det var jo litt interessant. Ho hadde vore i militaeret i 3 aar, noko alle, baade gutar og jenter i Israel maa. Festlig dame egentlig. Nok om det.
Kan ellers nemne at Isla Mujeres har forandra seg VELDIG mykje paa den korte tida som har gaatt sidan eg og Ingrid var der i november 2006. Stranda var fortsatt nydelig, og fruitshaken var like god. Men det har poppa opp X antall hotell og X antall amerikanske dagturistar sidan sist. Litt synd.
Vi reiste vidare med ferje og buss, til Playa del Carmen, der Ingrid studerte i 2006.

Playa del Carmen

Saa reiste vi altsaa til Playa del Carmen, og her er vi fortsatt. Vi fann ut vi skulle ha det som "base" og heller reise andre plassar innimellom. Vi skal uansett reise til Cuba fraa Cancun, saa vi gidde ikkje bevege oss saa altfor langt vekk. Irriterar

Arild og Gary paa stranda
oss litt at vi foerst hadde bestemt oss for spraakkurs i Playa, sidan vi bestilte Cubabilettane utifraa det. So vi vart liksom "stuck" i omraadet. Men vi likar oss her, saa det er greit nok 😊
Vi fann eit hostell som saag bra ut paa nettet og booka for ei natt. Supert valgt! Ligge midt i smoerauget, rett ved 5th Avenue, som er hovudgata her. Vi bur paa 14mannsrom, noko som er overraskande greit. Ellers er her som tidlegare nevnt gratis internett. Saa er her eit bra kjoekken med alt ein trenge + TV (saa eg har faatt sett litt Greys og Friends, jippi!). Her har vi ogsaa takbar med eit lite basseng ++ Veldig bra med andre ord! Vi betalar 140 kr for begge to. Ingenting aa seie paa det. Idag flytta her inn ein heil gjeng amerikanske studentar (8 stk trur eg?). So det blir litt mindre rolig enn vi har vore vandt til. Dei er som amerikanarar flest OOOOOVERbegeistra for det meste. "Oh my GOOOD!! This hostell is SOOOO cuuute!! Can you believe it? Its amaaaazing!!" "Yeaaah, I knoooow!! And do you hear the birds outside? They are just SOOOOO cute!! Can you believe it? Its amaaaaaazing!!!". Og saann gaar no dagane. Men vi har heldigvis blitt kvitt en anna roommate. Vi har budd heilt sia vi kom hit ilag med ein mexicansk fyr som er 39 aar. Han snorkar so sinnsjukt hoegt! Han sette pappa i skyggen og vel so det. Heilt ekstremt. I tillegg legg han seg i 7tida og held eit faela leven i lalleprossesen, foer han startar opp damplokomotivet. Saa soeve han til kl.15, utan aa merke seg noko av aktiviteten rundt han. Heilt sproett. Og grunnen til at han bur paa hostell er at kona hans kasta han ut fordi han festa 4 doegn og brukte VELDIG mykje pengar paa dei dagane. So naar han kom heim stod der en bag utafor doera og alle laasane var skifta. Festlig. Eg skjoennar ho veldig godt, for aa seie det saann. Ho venta sikkert berre paa ein god grunn til aa bli kvitt han.
Anywayyyyy, her i Playa har ikkje vi gjort noko spesielt. Eller forresten!! Idag voksa Arild ryggen sin. Saa han er glatt som ei barnerumpe paa heile ryggen. Dokke hadde sikkert ikkje kjent han igjen!! Knegg knegg. Det var i alle fall VONDT, kunne han rapportere. Det tok 45 minutt og han var meget oem etterpaa. Vi har blitt kjent med ein mexicansk fyr her, som vi bur paa rom med, og han daska Arild godt paa ryggen daa han moette han. Trur Arild maatte sluke i seg eit par taare daa. Hehe!!
Ellers kan eg glede dokke skadefro folk heime (eg veit dokke er der!) med at vi har hatt dritvaer i tre dagar. Null strand, null sol, null soling, null brunfarge. Blae. Jada, berre le dokke!! Men her er uansett VARMT og vi har BILLIG OEL!! Det kan ingen ta ifraa oss!! 😊
(Naar vi er inne paa det. Ein 6packning med oelboksar (0,33) kostar 25 NOK paa butikken her).

Cozumel

Soendag var vi til Cozumel, som er ei oey cirka en times ferjetur fraa Playa. Veldig turistoey. Det er veldig faa som overnattar der av alle som besoeker den, fordi det er stort sett cruiseturistar som reiser vidare. Vi merka det godt, paa den maaten at alle prisane stod oppfoert baade i US dollar og pesos. I tillegg samsvarar ikkje dei to valutaene, saann at det er myyykje dyrare aa betale med US. Vi leige scooter med Hertz der. Og vi ville selfoelgelig betale med pesos, sidan det er det vi brukar og har. Ei ung jente sa det var greit og ga oss prisen for dei "lokale". Det virka han sjef-fyren ganske overraska over, og sa at no var vi veeeldig heldige og hadde faatt det veldig billig. Merkelig greie ditta der, at det skal vere to forskjellige prisar. Men vi maa vel venne oss til det foer Cuba, som har eigen turistvaluta. Jaja. Ellers merka vi ikkje saa mykje til "turistoeya Cozumel", fordi vi var der paa soendag og det er den einaste dagen cruiseskipa ikkje legg til kai. Vi leigde jaffal scooter og det var heilt supert. Urutinerte som vi er, reiste vi avgaarde med flatt batteri paa kameraet. Synd for dokke eigentleg, for synet av oss to med saanne flotte "blomsterpotte"-hjelmar paa ein liten scooter var noko dokke kunne ha mora dokke godt over tenke eg. Vi susa i alle fall rundt heile oeya, som har cirka 65km koeyreveg. Vi saag utrulig mange flotte strender. Paa den eine sida av oeya var det roeffe boelger og gode surfemuligheter, paa den andre sida var det rolige forhold med mange fine snorkleplassar. Veldig fin tur, sjoel om eg til tider trudde at det

Paa vei vekk fra oeya
var min siste her i livet. Arild syns jo det var kjekt aa vri litt paa gassen, mens eg syns 60 km/t holdt i massevis. Flott tur, men ikkje ein plass vi ivrar etter aa reise tilbake til.

Chichén Itzá

Igaar reiste vi til Chichén Itzá. Vi tok buss kl.8 om morgonen. Eg var kjemperedd for aa forsove meg, saa eg sov knapt nok heile natta. Det foeltes som det var foerste skuledag etter sommarferien eller noko saant, sidan eg har sove til eg vaakna i nesten tre veker no (utanom naar Arild kjem og pirkar i meg kl.7.50! Ja, SJU FEMTI!!). Men vi kom oss i alle fall opp. Vi hadde sikkert egentlig ikkje trengt aa sette paa klokke, det er jo i dei tider Damplokomotivet held leven, saa. Men men! Vi bussa i cirka 4 timar. Var graatt og trist ute, og dei hadde paa ein heilt forferdelig film paa bussen. Nicholas Cage (den verst skodespelaren eg veit om) i ein tragisk sci-fi-film som virkelig var heilt paa jordet, og i tillegg dubba til spansk. Komisk. Chichén Itzá var i alle fall flott!! Det er ein stor ruinby etter Mayafolket. Trur vi snakkar cirka 1000
Playa del CarmenPlaya del CarmenPlaya del Carmen

Rommet vaart. Dei to sengene nede er vaare sine.
aar e.Kr. Har no hoeyrt mykje om plassen foer, men trudde ikkje den var saa stor.
Var utrulig mange folk som solgte forskjellig tull rundt om, eit evig gnaal faktisk. Gikk ikkje an aa bevege seg utan aa hoeyre "One dollar! One dollar! Mister! One dollar!". Ganske irriterande til slutt. Saerlig naar det var store, flotte og handlaga ting, saa er det nesten berre gape at dei staar og gaular om ein dollar. Men vi skjoente plutselig kvifor. Ei samtale vi overhoeyrte:
Mex mann: "ONEDOLLAONEDOLLAONEDOLLA!!! ONLYONEDOLLAR!!" (hersnakkarviveeeldigfort).
Am jente: "Really? Only one dollar?"
Mex mann: Yeeees, only one mayan dollar!!"
Am jente: "Oh? And how much is that?"
Mex mann: One hundred pesos!"

Daa lo vi godt altsaa. Festlig festlig. Ellers kan vi nevne at naar det naerma seg slutten paa vaart opphold paa Chichén Itzá (eller Chicken pizza som Arild kallar det), saa begynte det aa regne. HOELJREGNE. Gosh. Var berre aa storme under tak ( ilag med ei heil horde andre turistar). Flaks for oss, vi fikk oss bord paa restauranten og berre velstand. 😊

Idag har vi laga middag paa hostellet. Steikt kylling, paprika, champignon og loek med ris. Billig og godt. Ellers har vi
Playa del CarmenPlaya del CarmenPlaya del Carmen

Ein liten del av 14manns rommet
levert inn skitnekleda vaare til ei hyggelig dame, som skal ha dei ferdigvaska og bretta til imorgon tidlig. 30 krone for 5 kg, det kan vi gaa med paa. Vi har med andre ord gjort litt husarbeid idag 😉

No gledar vi oss eigentlig veldig til aa reise vidare til Cuba. Det blir spennande! Ogsaa gledar vi oss til sola dukkar opp igjen. Meldingane seie loerdag, saa vi haapar vi faar ein fin sistedag sidan det er bursdagen til Arild og alt 😊

Ditte vart eit langt innlegg! No foeler eg virkelig eg har tatt igjen alt det tapte her. Skal berre sjaa om vi klarer aa laste opp litt bilder og, saa er reisebrevet komplett. Yes yes.

Haapar som alltid alt er bra heime, med dokke alle! Og tuuuusen takk for alle helsingane vi har faatt her paa bloggen! Det syns vi er kjempekoselig! Alltid like kjekt aa sjekke, og sjaa at der er ei ny helsing. Pluss at det er mykje kjekkare for oss aa skrive naar vi veit at det fins nokon som gidder aa lese. So takktakk!! 😊

Over og ut, smask og nuss -Jorunn-

Takbar og basseng

"Datarommet"
Playa del Carmen

Gata uttafor hostellet vaart (der det gule flagget er inngangen)
Chichen ItzaChichen Itza
Chichen Itza

Stille foer stormen

Hallo!
Jeg lever livet mitt gjennom dere for tida hvis det er greit? Ser ut som dere koser dere....jeg er IKKE misunnelig iallfall! Trives bedre med 10 minusgrader og 20 min forsinka buss! Hihi ;) God tur videre, hils Fidel! Hilsen Marit (kjerringa te han derre Hans Arild vøttø...)
15th January 2009

Blir skikkelig gla kvar gang dokke oppdatera, e innom og sjekka kvar dag :) Hørest og ser ut som at dokke kosa dokke masse, eg e iallefall dødsmisunnelig!! :) Her i Bergen e det til ei forandring ganske så bra veir, sol men kaldt! Kos dokke vidare! Hugs Lene

OH MY GAD!
Eg fikk heilt frysninga når eg såg bilda frå chichen itza og playaaa! Wihii! Ser ut som dokke kosa dokke max. Men ka skjer med carma bagel?????? Eg sitte no her heime å hekla sokka, lese og det vanlige.. hehe =)
16th January 2009

Digg:)
Fantastisk Fantastisk:D Ser ut som dokker har det gaaanske greit ja, skulla tatt mæ en tur æ og kjenne æ... her e dt bare stiv og sterk kuling hele veien! Håpe no værmeldingan slår gjennom så dokker får nå godvær på dagen te arild og at alt e bare fryd og gammen:) Kos dokker masse:D
16th January 2009

Marit: Hehe!! Keine problem! Berre gjer de du :) Skal helse til Fidel ja. Eller Raul? ;) Saa maa du helse gubben din!! Lene: Bra vi har naaken trofaste fans! Haha! Alt bra i Bergen? Baade med homsane og med nyejobben? Haapa de jaffal! Smask! Ingrid: Vi va faktisk paa Karma Bagel andre dagen her! Eg aa Queen of the South og den va nyyyydelig also. Faar ta en tur til foer vi reise, so du faar bildedokumentasjon. Gikk og lurte paa kor de va dokke budde hen, kjente meg ikkje heilt igjen. Du veit retningssansen min. So plutselig stod eg der. Kjente igjen ditta blaa huset med gneldrebikkja over veien. Hehe. Har du gjett opp hue til fordel for sokka no? Rekna med du la merke til pa NY/bilda at Arild hadde med seg og brukte hua si flittig?! :) Oerjan: Du har jo plana om tur naar du kjeme heim fraa sjoeen, so i mellomtida faar du nesten noeye deg med aa bli rik ;) Kryss fingrane for fint bursdagsvaer ja! Og kos deg du og!
17th January 2009

guri malla kor dokke kosa dokke!!! ekje misunnli i d heeeile tatt!!:) fole kjekt å lese om ka dokke styra me vertfall...!! mykje kjekkere å lese bloggen dokka, enn feks pensum.. heheh...;) kos dokke massemasse videre!! Klem frå Volda:)

Helløuu!!
Guukoo flott dokke he d... litt kjedeli me lite sol da, men d kjeme no!!!:)Huska no på interrail, da vi ikkje følte oss brune, men vi va nokk ganske brune når vi kom heim.. å sann blir d nokk me dokke no me.. sikkert nesten negera når dokke kjeme heimatte;) hehe..... Eso sjaluu på dokke at ej veit ikkje kar ej skal jer ta mej!!! Kjempe kjekt å lese innpå!!:D Have fun vidare!!:!):):)
17th January 2009

Gratulerer med dagen, Arild!! Håpar de har hatt ein fin dag og fint ver på bursdagen din. Veldig kjekt å følge med dokke på bloggen. Eg er faktisk ganske ofte innnom og sjekkar om det er noko nytt!! Kos dokke vidare og god tur til Cuba. Her er det vårleg. 8 pluss, fønvind og berr mark. Svanhild
18th January 2009

Hei! Kjekt å følge dokke på reisa,ser ut som de har det veldig bra. Eit slikt liv kunne eg ha tenkt meg å levd ei periode, men det er denne "slangefobien". Trur det er slangar over alt, er vel ikkje det nei! Vel overstått dag til Arild. Forskjell på folk, har ei som har -10' og telt. Kos dokke vidre. Klem fra Haldis.

Lagring av bilder
Hei! Bra de kosar dokke. Misunnelig på varmen og opplevelsane. Kjedelig med treige linjer... Ei mulighet for lagring av bilder kan være å brenne dei på CD eller DVD og sende dei i posten til kjentfolk heime. Men då kan det være lurt å ikkje slette dei frå minnekortet før CDen er bekrefta mottatt heime, sånne ting kan jo komme bort i posten. Ellers går det an å kjøpe en liten usb-disk (2,5 tommers) som backup i tillegg. Men som alltid: ha bilda lagra på en server eller på CD hos kjente i tillegg så ikkje alt går tapt om dokke skulle miste den disken. Her går det i barnepass. Har hatt to veker av min 3-mndrs permisjon, og Sirin har stort sett vore sjuk og heime i tillegg, så det har ikkje vore sånn slæpp-off som det skulle. Men til veka blir det sikkert bedre. Fortsatt god tur :-) Kjekt å følge med på bloggen.
18th January 2009

ser ut til at dokke klare dokke fint ute i den store verden!:)når enn ser på bilda får en lyst å pakke kofferten go dra av gårde!! Eg for min del har denne helga vert på ski i hjelmelandsdalen att med scott..rettare sagt, han sto i sporet menst eg drog han etter handa!Skal tildig krøkast,e jo berre 1 år og 8mnd,så skakje klage på innsats og skiglede der:)godt å kjenne snø under skoa:)
20th January 2009

herregud kor misunnelig eg e!!!
Heisann dokke heldiggrisane! Steike det kor lyst eg fekk på tur igjen... Utrulig kjekt å sjå kor dokke reiser hen i verden. Godt å sjå bilder frå livet i sør-amerika igjen. Dei har ein sann behagelig livsstil, misunne dei litt den altso. Men kan vel sei vi har fått ein liten smakebit av den no når vi e blitt permitterte :) kos dokke masse på turen og legg ut masse bilder. Helsing hutrande nordboarar i gamlelandet... :)
22nd January 2009

Heidi-Peidi: Haha! Ka e ikkje kjekkare enn aa lese pensum? Aa ta oppvasken e jo ei sann fryd i eksamenstidene veit eg ;) No ekje de lenge til du ska paa tur og kose deg massemasse og, so sleppe du aa vere so hiiiiiimla misunnelig! Tjihi! Smask til deg! Kristin: So sant, so sant! Vi syns vi va nesten like bleike so daa vi reiste veit du, hadde ikkje faatt sola oss i de heeeeeile tatt. Knallbrune va vi jo! Festlig. Alt bra me deg? Ska vel til Kenya du og? Ditta blir nok kjekt! Kunne godt tenke meg aa reise dit sjoel. Dokke faar rapportere om kordan de va jaffal! Gooood tur! Svanhild: Tusen takk for det! Bursdagen var veldig bra, og vi var heldige med vaeret! :) Du maa helse familien di, og Eldbjoerg og Gunnar so masse! Haldis: Haha!! Eg hadde faktisk mareritt om slangar i natt. Skal love deg at eg og har slangefobi, berre spoer Lisbet! Men avogtil maa ein berre bite det i seg. Og uansett: Eg har fortsatt ikkje moett paa ein einaste slange utan at den var i bur eller rundt halsen paa ein mann. Utanom paa NAVELSAKER (!!) for mange aar sidan. Syns litt synd paa Lisbet i telt, med minusgrader og fem dagar utan dusj also. Uff! Kjekt at du foelger med her! Olav: Takk for tips om bilder. Vi har vel egentlig bestemt oss for aa legge dei over paa CD + spare paa minnekorta og kjoepe nye av dei etterkvart. Livredde for aa miste det foer vi faar sendt ifraa oss og bekrefta daa. Men Eurofoto vart virkelig eit for omfattande prosjekt! Hoeyres ut som ei foreloebig travel permisjon. Haapar Sirin er frisk no, og at du faar nye latmannslivet ;) Janne: Ojsann! Her skal det tidlig krokast ja! Imponerande! Kjeme til aa bli en sporty, ung mann ditta der tenke eg! Vart daarlig med snoe under skoa vaare i aar, sia vi ikkje fekk kvite jul. Men skal sjaa vi faar sjansen igjen, vinteren kjeme alltids fort nok igjen! Haapa alt e bra med deg!! :) Marita: Hehe, kan tenke meg du faar kjent paa den bedagelige livsstilen for tida ja! Og masse kvalitetstid med din kjaere! :) No er vi i Trinidad, og her var vel du og? Virkelig ein nyyydelig by! Kos deg heime i vinterlandet!

Tot: 0.139s; Tpl: 0.018s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.0511s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb