Mexico 2

North America » Mexico » Quintana Roo » Cozumel
November 21st 2013
Published: November 21st 2013

Beste mensen, De dag na mijn laatste blog hebben we er toch voor gekozen om in Mexico te blijven, dit omdat we al veel gereisd hadden, en als we Guatemala en Belize erbij zouden doen dan zou het te veel reizen worden. Dezelfde dag hebben we een excursie gedaan naar een aantal watervallen ( Agua azul en Mison Ha ) Deze zijn op ongeveer 70 kilometer afstand van de plaats Palenque waar we sliepen. ... Read Full Entry

Photos are below

Mexico - Conzumel
Hoi Roy en Mylene Is weer een mooi geschreven blog,en ook mooie foto,s !! Geniet nog maar ff lekker van alles .en daarna een veilige reis terug . XXX Mam & Pap
22nd November 2013

Leuk verhaal en erg mooie foto's weer, geniet van de laatste dagen lekker weer. Volgend weekend zitten we in de dikke trui voor de openhaard in de ardennen ;-) groetjes xxx

Hallo!!
Leuke blog weer! Cozumel zijn we ook geweest..heb je de "Bob Marley" kroeg aan de andere kant van het eiland al gespot, op de hoek van het strand....erg leuk! Try the burger and beer! veel plezier!
22nd November 2013

Ohhh wat un leuk verslaag en wat un sjoen foto\'s! Dat weurt weer unne sjoene album!! Tot zondag! Dikke poene
22nd November 2013

Aan alles komt een eind !!!
Beste Mylène en Roy, Het is weer mooi geweest. Na een mooie trip kunnen jullie je weer verheugen op de aardse verplichtingen. En pas op... er wacht jullie een temperatuurshock ! Maar ook dat heeft zo zijn charmes. Een goede reis terug en bedankt voor de mooie foto's en het boeiende reisverslag. à bientôt,

Tot: 0.109s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 20; dbt: 0.0906s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb