puebla meg mindig...

July 26th 2012
Published: July 26th 2012

hali

jo reggelt mindenkinek

itt most van este. tul vagyok egy ujabb szep napon.ezuttal egymagam varosneztem. rendezett tiszta utcak, sok templom es 2 muzeum kitoltotte a mai napom. pont mire vegeztem akkor kezdett el szakadni az eso. amivel semmi gond nics. lehul a levego. es utana nincs hoseg. szerencsere eddig semmibe nem zavart be.

ma mar nagyon fajt a labam, ezert a kovetkezot csinaltam. felmentem a netre es megneztem adetralex hatoanyagait, majd a cetlit bevittem egy gyogyszertarba.lon csoda, ugyanolyan tabit kaptam mint a magyar, csak a neve mas.meg a forma is uan olyan..

ami miatt meg aggodom, h az otp le ne tiltsa a karttyam. 2 napja tobb szam nelkuli hivasom volt. esembe jutott egy haverom, akivel szinten ez tortent. de o felvette a telefont...

amugy gyonyoru napom volt! reggel sehol egy felho, el is ndultam reggeli utan. szepen sorra vettem mindent. most itt nem sorolom fel az osszes templom nevet, ahol voltam.. a jkatedralis lenzogozo mind kivulrol mind belolrul. rengeteg fotot csinaltam.

itt most este van, nme ettem csak reggel, megyek vasorazni.puszi/udv nektek

Tot: 0.094s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0493s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb