puebla


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico » Puebla » Puebla City
July 25th 2012
Published: July 25th 2012
Edit Blog Post

hello, jo reggelt nektek!

mar pueblaban vagyok. de akkor folytassam a tegnap estevel. sokan eljottk a csapatbol a megbeszelt helyre es idopontra, igy nekivagtunk hogy a garibaldi teren vacsorazzunk.igen, vegul megtortent.. vacsoraztam.. a teren mariacchi zeneszek jatszottak. nagyon hangulatos volt. tipikus meexikoi eteleket ettunk, meg pinacolada-t ittunk.

utana a tobbiek hotelje fele vettuk az iranyt ami a foterre nezett, es annak a tetoteraszan iszogattunk. a klatas a varosra es a katedralisra csodas volt. hajnali 1ig ucsorogtunk, majd szedelozkodnunk kellett lassan.egyebkent az estek hidegek, kell a szeldzseki.. utana erzekeny bucsut vettunk egymastol..

ma keles reggeli es a gyulolt pakolas.aztan taxi a buszpalyaudvarra. ja!taxik.. tutira biztonsagosak, mert van egy halozat palyaudvarokon belul es a hoteleke is ezekkel dolgoznak. egy dolog tilos:utcan taxit leinteni.. az veszelyes.. nem is teszem..

a buszut puebla-ba 2 ora volt. mikor ideertem szakadt az eso most is esik, es ez itt minden nap igy van.. de csak delutan zendit ra.. szoval holnap koran kelek es rekekno hosegben, napsutesben fogok fotozni..

ma annyi tortn meg h miutan osszerendeztem magam, setaltam egyet. ez arra is jo lesz h hlnap mar celiranyosabban tudok majd mozogni. hulla faradt vok, es sajnos faj a labam.. ahogy szokott.. es ahol szokott. en marha, a detralex-et meg otthon felejtettem.. ez van... elore inkabb nem idegesitem magam..

hlnap koran kelek, hogy meg az eso elott krbejarjak mindent!

pussz,udv, gergo

Advertisement



Tot: 0.09s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 46; dbt: 0.054s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb