On the road to sexual liberation


Advertisement
Published: August 1st 2005
Edit Blog Post

Mexico City, 31th of July, 2005


On Tuesday I was on Japan Airlines and after two hours of waiting (almost in front of the doors of his office), the director of the company T. Hayashi, finally accepted me. He was really nice and he has one of the coolest offices that I have ever seen!

“Boy, I like your mission and your enthusiasm, but unfortunately we cannot give you a free ticket. We will think about a discount,” he finished our conversation. It disappointed me a little, since I explained to him in details, how Japan Airlines could benefit from my presence in the Mexican media.

So, on Tuesday the wild hunt on sponsors started. I was all around and it seems almost impossible to get any sponsors from the companies here around.

The fight goes on.

***

“Matej, our society does not have a clue about sexuality. There are tons of people around us, frustrated, feeling unattractive... I want to teach people how to be and feel sexy. I want to teach them how to love their body and how to explore the new realms of themselves through the sexuality.”
“Ha, Nella, I am one of them. I still free I am not free in this area. I am still full of beliefs, ideas, myths... I cannot even write to people in my reports about sexuality!”

Half an hour ago, Antonella left me - one of the most fascinating people that I met on the trip and with whom we spent a wonderful afternoon today. We met about a month ago on the underground of Mexico City.

“Have you ever heard for body painting? My brother is a painter and many times he painted my naked body and made me, for example, into an angel. I stuck the wings on the back and went to the disco.”
“You what?! You went to the discotheque naked? And didn’t you worry what others will think about you?” Antonella is really pretty - she reflects an outer and inner beauty.
“Haha, why? All women have the same body, don’t we? We all have two arms, two legs, nose, mouth, two bubbies, pussy... You know, actually people didn’t really look at my body. They approached me and told me that I have an incredible energy... and I believe its true - when I danced, I really felt like one angel. Can you imagine? They saw more than a body. People are not bodies!”

I think that my first encounter with Antonella, changed many things in my perspective. From this moment on, I question myself - why clothes? I mean - why clothes? Even on the beach we tend to hide our body. How is this possible that we want to hide this beautiful creation with clothes?

Sexuality is a topic that is really important in my life. I was raised as a typical western young man, divided on two extremes: complete freedom and complete prohibition of sexuality.

One side views the sexuality as something that should be avoided, which should be ashamed and most of all - not be expressed. It is supposed to be natural to have one sexual partner through one’s life time. Some supporters of this philosophy went even further and told us that our sexual desire come from devil and that sexuality is only meant for procreation and it is an act that separates you from God.

And sadly, I found out, that the sexuality that we know on the west also separates you from God, yourself and your partner. The other side namely is our society that tells us through media that the sexuality is a form of a sport, where you use other people as an object for getting pleasure.

The science tells us “the truth” that people are their BODIES and then media adds the UNREAL bodies that should serve us as a model of how we and our partner should look like.

By the way - about a month ago, I was present at a special shooting with a small group of people, in studio with Shakira - the dream of young girls. If she stepped a few meters to the left and ask me to go out with her, I would probably refuse her. She didn’t fascinate me at all.

However, I experienced and lived both extremes. 19 years I harbored a belief that I should avoid the sexuality. I fought as much as I could against my own nature. I was the most frustrated creature on the face of the Earth.
At 19 years old I became a rebel and wanted to break with everything and I approached the other extreme. This freedom, was no less slavery that the beliefs before.

Nobody could give me an answer - neither priests nor peers, neither media nor books. I realized that I let blind people guide me all my life! I was confused.

So, I went on the road to freedom... which started basically with this journey. I am also on the expedition to find the pure and sacred sexuality.

I share this with you for the first time, don’t I? It seems like I’m slowly getting rid of my frustrations and taboos.

The Indian who picked me up that November night in Arizona, USA told me:
“Explore, search, experiment, white young boy... once you will reach a point, where you will know how to make love with a woman, without touching her. You will find that the sexuality and spirituality are one. The peak of sexuality is also the peak of spirituality.”

Sincerely,

Matej Sedmak
Peacehiker
peacehiker@gmail.com

www.peacehiker.com - FINALLY FINISHED!!!!
www.matejsedmak.com - old audio reports


*************** **************** ********************
*************** **************** ********************


“Sabes que, esta sociedad es tan llena de la gente frustrada sexualmente. La gente se siente inatractiva y en todos aspectos mal de si mismo. Yo enseño baile y mi sueño es que puedo ayudar a la gente que se siente más sexy,” dijo mi amiga.
“Jeje... yo soy uno de ellos. Todavía no me siento libre en esta área. Todavía me da pena escribir de cosas sexuales en mis reportajes.”

***

El martes tenía la cita con el director de Japan Airlines. Aunque me dijeron que no me pueden ayudar en ninguna manera, me dijo el presidente, que van a dar me el boleto en un precio mas bajo. Después fui a muchas empresas y en todos lados me dijeron que no me pueden ayudar de ninguna manera. También escribí una carta a los amigos mexicanos si nos podemos juntar e ir a Japan Airlines a comprar mi boleto, pero no respondió suficiente gente.

Seguimos luchando.

***

Apenas se fue mi amiga Antonella con quien gasté toda la tarde hoy. La conocí en el metro hace un mes. Preguntaba a la gente donde esta la estación Constituyentes y empezamos a hablar. Me quedó fascinado de lo que me dijo, olvidé de mi estación y me bajé en estación de ella.

“¿Conoces a body-painting? Mi hermano lo hace y varias veces nos pintamos nuestro cuerpo desnudo. Una vez me pintó en un ángel y fui en el disco.”
“¿Fuiste en el disco desnuda?! Y que dijo la gente?” le pregunté. Antonella es una chica muy bella - en exterior e interior.
“Jejeje… sabes que. La gente me veía en mis ojos y sentía la energía. De verdad, me sentí como un ángel. Sentí que la gente no veía a mi cuerpo, sino veía algo mas allá.”

Platicamos del cuerpo, de la sexualidad, de los animales… La plática con esta chica me inspiró muchísimo. Me hico pensar de muchas cosas. Por ejemplo - porque ponemos la ropa en nosotros, ¡aun en la playa! Porque tenemos vergüenza de un cuerpo tan bello.

Yo estuve educado como la mayoría de los niños en el oeste - dividido entre la prohibición de la sexualidad y la libertad completa.

En un lado, la gente quiere prohibir la sexualidad, decirte que tenemos que tener la vergüenza, que no debemos que expresas lo que sentimos. Una gente va aun más lejos y dice que la sexualidad solo puede servir para la procreación. Dicen que es natural para ser humano solo tener una pareja. Dicen que el sexo te aleja de Dios.

Y otra fuente considera el sexo como un deporte, donde usas otras personas para tu mismo placer. La ciencia nos quiere decir que somos CUERPO y los medios nos dan las modelos irreales de los cuerpos que de hecho no existen.

Apropósito, estuve en una grabación en Televisa, donde estaba Shakira. Le puedo contar que su aparecían en la vida real no tiene nada que ver con los imágenes en la tele. Si me preguntaría si quiero salir con ella, creo que no saldría.

Sin embargo - yo vivía los dos extremos. Primeros 19 años tenía una creencia que debería que evitar la sexualidad y luché contra mi naturaleza. Fui el chico más frustrado sexualmente del mundo.

A las 19 me volví en un rebelde y quise experimentar todo, liberarme y caí en otro extremo, que me otra vez hico esclavo.

Era confundido y dividido. Nadie tenía la respuesta para mí - ni los sacerdotes, ni los compañeros, ni los libros, ni los medios. Me di cuenta que deje que me guían los ciegos.

Así pues fui en la búsqueda… que básicamente empezó con este viaje. También soy en la expedición para encontrar la sexualidad pura y sagrada.

Creo que comparto esto con ustedes por primera vez. Se parece que poco a poco me estoy quitando de mis frustraciones.

El indio indígena que me recogió en la noche fría en Noviembre en Arizona, EU me dijo:
“Explora, busca, experimente, joven blanco… una vez llegarás al punto, donde vas a saber como hacer amor con una mujer sin tocarla. Encontrarás que la sexualidad y espiritualidad son muy conectados.”

Con todo mi amor,

Caminante de paz
pacehiker@gmail.com

www.caminantedepaz.com - ¡FINALMENTE TERMINADA!


*************** **************** ********************
*************** **************** ********************



“Matej, nasa druzba nima pojma o seksualnosti. Okrog nas je kupe ljudi, ki se cutijo spolno neprivlacni, zafrustrirani... jaz sem uciteljica plesa in aerobike in zelela bi ljudi nauciti, kako biti seksi. Zelim si jih nauciti, kako ljubiti svoje telo in kako prek spolnosti odkrivati nove razseznosti sebe,” je rekla Antonella.
“Ha, Nella, jaz sem eden izmed njih. Se vedno cutim, da nisem svoboden. Se vedno sem poln prepricanj, idej, mitov... Nella, se vedno si v reportaze, ki jih pisem ljudem ne upam pisati o spolnosti. Ne razumem se.”

**

V torek sem bil na Japan Airlines in po dveh dneh cakanja (skoraj pred vrati njegove pisarne) me je koncno sprejel direktor druzbe - T. Hayashi. Sprejel me je prijazno in bil sem v eni najlepsih pisarn, ki sem jih kdaj videl.

“Fantina, tvoja misija se mi zdi zanimiva,” je zacel zakljucevati pogovor gospod Hayashi. Sedel sem na robu stola in cakal, kaj bo sledilo. Vceraj mi je namrec direktorica marketinga rekla, da mi na noben nacin Japan Airlines ne more pomagati. “Res, zanimivo, vsec mi je tvoj pogum in entuziazem,” je pocasi nadaljeval in obenem zrl v palce sklenjenih rok. Oci sem imel siroko odprte in cakal, kaj se je direktor odlocil. Celoten pogovor je bil nadvse zanimiv in zdelo se mi je, da sva se z gospodom direktorjem dobro ujela. Predstavil sem mu, zakaj bi bilo zanimivo, ce bi se Japan Airlines odlocili sponzorirati mojo pot. Govoril sem mu o clankih, ki so bili objavljeni v nacionalnih medijih, o moji spletni strani ter o tem, da bom kmalu na nacionalni televiziji TELEVISA in da bom tudi tam omenil ime Japan Airlines. Zdelo se mi je, da sem ga preprical.
“Vendar zal, ne moremo ti dati brezplacne karte do Tokia. Lahko ti damo karto po nizji ceni, vendar brezplacno nikakor ne.”

Tako sem v torek odsel iz pisarne in zacel se je divji lov na sponzorje. V hotelu Sharaton Inn so mi rekli, da me lahko sponzorirajo z nocjo v njihovem hotelu, vendar nikakor ne s karto proti Japonski. Napisal sem pismo prijateljem v Mexicu, ce bi se zeleli vsi zbrati na glavnem trgu in skupaj kupimo karto proti Japonski, vendar nisem dobil dovolj interesentov. Bil sem skoraj po vseh koncih mesta in dobiti denar od podjetij izgleda povsem nemogoce.

**

Pred dobre pol ure, me je zapustila prijateljica Antonella, ki je ena najbolj fascinantnih oseb, ki sem jih spoznal na poti in s katero sva prezivela cudovito popoldne. Spoznala sva se na metroju kak mesec dni nazaj. Iskal sem neko postajo in prvo dekle vprasal, kako priti do “Constituyentes”. V nekaj minutah sva se zapletla v tako zanimiv pogovor, da mi lokacija postaje sploh ni bila vec pomembna.

“Si ze slisal za body-painting? Moj brat je slikar teles in veckrat me je pobarval na golo kozo in naredil na meni, na primer, angela. Na hrbet sem si prilepila krila in tako sem sla v disko.”
“Kaj, povsem gola si sla v disko?! In te ni nic skrbelo, kaj bodo rekli drugi?” Antonella je resnicno lepa zenska. Sije lepoto od zunaj in znotraj.
“Hehe... zakaj?” je sledil njen hudomusen nasmeh. “Vse zenske imamo dve roki, dve nogi, nos, oci, usta in prav tako dve prsi in spolovila. Ves kaj, pravzaprav me ljudje sploh niso gledali telo... ko sem plesala, sem se resnicno pocutila kot angel in ljudje so me gledali v oci in pristopali do mene in mi rekli, da imam cudovito energijo. Si predstavljas - videli so dlje od telesa! Matej, ljudje nismo telesa.”

Mislim, da mi je prvo srecanje z Antonello spremenilo pogled na zivljenje in na nase telo. Od tega srecanja se sprasujem, ampak resno sprasujem - zakaj oblacila? In to celo na plazi... Zakaj ta nasa cudovita telesa skrivamo, tudi ko nam ni mraz.

Seksualnost je tema o kateri veliko razmisljam. Vzgojen sem bil v tipicnega zahodnega mladenica razdvojenega med dva ekstrema: popolna spolna svoboda in popolna prepoved spolnosti.

Ena stran na spolnost gleda kot nekaj, cemur se moramo odpovedati, cesar se moramo sramovati in predvsem - ne izrazati. Naravno naj bi bilo v celem zivljenju imeti spolne odnose z enim partnerjem in nekateri predstavniki te filozofije so sli se dlje in rekli, da naj bi spolni odnosi sluzili zgolj prokreaciji. Spolnost naj bi bila po njihovem mnenju hudicev produkt in ravnanje, ki te oddaljuje od Boga.

In zalosten sem ugotovil, da te spolnost, ki jo poznamo na zahodu, prav tako oddaljuje od sebe, od partnerja in od Boga. Druga struja je namrec druzba, ki nam prek medijev da jasno vedeti, da je spolnost oblika sporta, kjer drugo osebo uporabis kot objekt uzitka.

Znanost nam sporoca “resnico”, da smo ljudje TELO in nato mediji temu dodajo NEREALNA telesa, ki nam postajajo modeli, kaksni moramo biti mi in nas partner.

Mimogrede, pred mesecem dni sem bil na posebnem snemanju z majhnim stevilom ljudi v Mexicu, v studiju s Shakiro - veliko svetovno pevsko zvezdnico, sanje deklet po svetu. Ce bi se prestopila nekaj metrov in prisla do mene in me vprasala, ce grem z njo ven, bi jo verjetno zavrnil. Sploh me ni fascinirala. Vsak dan vidim dekleta, ki so mi bolj vsec kot ona. Niti podobna ni tistemu, kar sem videl na njenih “pikantnih” videospotih in temu, kar kazejo fotografije. Poleg nje sem spoznal se eno mehisko zvezdnico, ki je tudi povsem drugacna od tistega, kar kazejo fotografije in posnetki.

Kakorkoli ze. Jaz sem izkusil in zivel oba ekstrema. Dolgih 19 let sem zivel v prepricanju, da se moram spolnosti izogibati. Boril sem se na vse kriplje s svojo naravo in bil najbolj zafrustrirano bitje na planetu Zemlja.

Pri 19 letih sem se temu uprl in se zacel priblizevati drugemu ekstremu. In ta osvoboditev je bila ravno taksno suzenjstvo, kot popolna prepoved spolnosti.

Nihce mi ni znal dati odgovora - niti duhovniki niti vrstniki niti mediji niti knjige. Zavedal sem se, da sem se celo zivljenje pustil voditi slepcem. Zmeden sem bil.

Moja pot je med drugim tudi moje iskanje popolne osvoboditve na tem podrocju - iskanje cistosti in svetega v spolnosti.
Prvic delim z vami to, kajne? Heh. Raje vam ne bom povedal, kolikorat sem izbrisal to reportazo, preden sem se jo vseeno odlocil objaviti. Heh. Pocasi se resujem svojih frustracij in tabujev...

Indijanec, ki mi je sredi novembrske noci ustavil v Arizoni, ZDA mi je rekel:
“Odkrivaj, preizkusaj, spoznavaj, beli mladenic... nekoc bos prisel do tocke, ko se bos znal ljubiti z zensko brez, da bi se je dotaknil. Odkril bos, da je spolnost in spiritualnost eno. Vrhunec spolnosti je vrhunec spiritualnosti.”

Z iskrenostjo,

Matej Sedmak
Peacehiker
peacehiker@gmail.com

www.peacehiker.com - KONCNO DOKONCANA SPLETNA STRAN!!!!
www.matejsedmak.com - stare audio reportaze

Advertisement



Tot: 0.12s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0424s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb