Mexicoooo

COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader
Saved: December 13th 2015

Mexicoooo Hallo allemaal, Hier nog een laatste reisverslag voordat ik weer terugkeer naar de bewoonde wereld. Dinsdag ben ik aangekomen op mijn laatste bestemming in Midden-Amerika en Mexico, namelijk Mexico city. Ik heb hier een hostel vlakachter de katedraal in het centrum van Mexico city. Of in iedergeval een gedeelte van het centrum van Mexico city. Zoals iedereen weet is Mexico city een van... Read Full Entry

Photos are below

COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom

Skin boarders aan het ´werk´Skin boarders aan het ´werk´
Skin boarders aan het ´werk´

Mazunte, Oaxaca, Mexico.
Geen drugs of naaktloperijGeen drugs of naaktloperij
Geen drugs of naaktloperij

De hippie vrijheden zijn blijkbaar flink ingeperkt in Mazunte, Mexico (voormalig hippie dorp).
Proost met de kokosnoot!!Proost met de kokosnoot!!
Proost met de kokosnoot!!

Gekoeld met wodka!
Flinke golven!Flinke golven!
Flinke golven!

Zeker 4-5 meter. De rode vlag hing nu dus uit!
Schildpad ISchildpad I
Schildpad I

Mazunte, Mexico
SchildpadjesSchildpadjes
Schildpadjes

Met een big smile (lijkt het)
OaxacaOaxaca
Oaxaca

Straat in Oaxaca, Mexico
Santa MuerteSanta Muerte
Santa Muerte

De heilige dood, Mexico city (ik kwam er zo'n 3 tegen op straat).

Comments only available on published blogs

15th May 2010

Goede reis
Hey Jorn, Ik heb de afgelopen maanden met heel veel plezier jouw avonturen mogen lezen. De foto's en je verhalen hebben mij het gevoel gegeven alsof ik zelf de rondreis heb gemaakt. Superrr!!! Goede reis terug naar NL, ruim op tijd voor de WK hahaha ;-) Groetjes Carola
16th May 2010

goede reis
Ben blij om te horen dat mijn reisverhalen en foto's goed ontvangen worden...dan doe ik het tenminste niet voor niets ;-). Morgen moet ik enkel even de metro pakken naar het vliegveld, en via Madrid kom ik dan dinsdag weer in Nederland aan na 252 dagen in Midden Amerika en Mexico te hebben rondgereisd. Groeten Jorn
16th May 2010

Einde reis
Net heb ik de map gewijzigd met alle plekken welke ik bezocht heb, het ziet er iets anders uit dan gepland. Maar grappig om te zien, je kunt hem vinden op de eerste pagina. In totaal heb ik zo'n 11.800km afgelegd in 252 dagen...oftewel 47km per dag. De map kun je op de eerste pagina zien.
17th May 2010

Een goede reis en aankomst in NL.
Ha Jorn, Zoals jij genoten hebt van je reis, heb ik dat gedaan van je verslagen EN foto's. Nu rest mij je een goede thuisreis toe te wensen. En joh, zo'n aswolk voegt nog even een laatste stukje avontuur toe. Grtz. Connie.

Tot: 0.046s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 20; dbt: 0.021s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb