Mexico 1

North America » Mexico » Chiapas » Palenque
November 11th 2013
Published: November 12th 2013

Beste mensen, Zaterdag 2 november zijn we vertrokken naar een nieuwe bestemming: Mexico!We zouden met het vliegtuig ongeveer 15 uur onderweg zijn en 2 stops hebben, Na 10 uur vliegen werd er omgeroepen dat er een onverwachte stop zou zijn in verband met veel tegenwind en daardoor veel brandstofverbruik. Geen probleem dachten we, echter daardoor hadden we onze connecties gemist en waren we "gestra... Read Full Entry

Photos are below

Mexico,s adventures
Hallo Roy& Mylène, Wat een geweldige belevenis weer,en heel mooie foto,s.... Jullie genieten er weer fijn van dat zie ik aan jullie blije gezichten...heerlijk :)) Ik weet niet precies hoelang jullie nog blijven,maar wens jullie nog super mooie dagen en hoop nog mee te kunnen genieten op jullie blog waar ik al weer naar uit kijk. Liefs en knoevels van Ine xxx
2. Philadelphia (1)

Hoi..wat leuk Roy dit blog....zo kunnen we weer meegenieten van jullie mooie vakantie. Veel plezier xxx tant Gerda

Great pics!!! Enjoy X

Avonturiers
Roy en Mylène, Weer mooie verhalen en prachtige foto's. Jullie zouden best reisagent kunnen worden. Prachtige verhalen en begeleide beelden. Jammer dat we er niet bij kunnen zijn. We kijken vol belangstelling uit naar het vervolg van jullie trip. Veel plezier en een gezonde voortzetting.
13th November 2013
4. Valladolid (6)

none
Super Blog
13th November 2013

Toppieeeeee!!! ? xxxxxx

Tot: 0.131s; Tpl: 0.014s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0755s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb