edzna camperche-bol


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico » Campeche » Campeche
August 4th 2012
Published: August 4th 2012
Edit Blog Post

haliho

meg mindig ok minden, bar mar 2.napja egymagam. deettolmegjol vagyok. a varos kisi, kevesebb a turista, a hotelben tegnap alig voltunkparan..

tegnap miutan irtam ettem egy jo, majd haza a hotelbe. igazabol elvoltam- irtam a naplomat, olvasgattam,aztan aludtaM.SEMMI EXTRA

MA 8KORUL KELTEM, ESMIVEL TEGNAP VEGIGJARTAM AZEGESZ VAROST,GONDOLTAM ma megnezem azedznai romokat. megerte isteni volt, jol ereztemmagam.

annyiravi8szont nemvolt konnyueljutni aromokhoz. eloszoremg kellett talalni apiacon aztahelyet,ahonnan a buszok indulnak. ugyanis a szervezett tura 50 usd lett volna. rohej..

hosszaskeresgelesesszentsegeles utanmegtalatam vegre a buszt,es elindultunk.igy megjartam az egeszet 6 dolalrbol.. azertnemmindegy..2x 1oratutaztamh lassamaromokat.maszkaltam,megmasztamamelyiket leehtett. kb masfelorat toltottem ott. ja dog meleg van. esonek se hire se hamva. szo szerint OMLIK rolam a viz most is.es fulledt melegvan. a fejemszoktam hidegvizzel locsolni..deazert elvagyok.. holnapmegeyk campeche-be. az marayucatan. meg 1x mondom,a net ott ritkan mukodik. teht ha nemjelzekattol megleeht eletben vagyok..

puszi,udv, g

Advertisement



Tot: 0.092s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0507s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb