Montréal

Canada's flag
North America » Canada
August 20th 2007
Published: August 21st 2007

Vandaag een eerste bezoekdag en we zijn er onmiddellijk goed ingevlogen. Heel Montréal is er aan moeten geloven: van Chinatown, over de belangrijkste historische gebouwen tot Expo ’67 en de Olympische Spelen van ’76: we hebben het allemaal gezien. Helaas slecht nieuws als we terug in het hotel aankwamen: nog geen nieuws van de bagage (local time: 18.40u). Seffens maken we de havenbuurt nog even onveilig om te gaan eten en dan maar hopen dat US Airways ons goed gezind is.

Het Hotel Travellodge is goed: kleine maar verzorgde kamer en een goed ontbijtbuffet. Zeer Europees zoals eigenlijk de hele stad. Zowel qua mentaliteit als qua stad kan Montréal perfect in Europa liggen. Zelfs de auto’s zijn hier opvallend dikwijls Europees (vooral BMW en Volkswagen).

Annemie is er wel te hard ingevlogen (ze denkt nog dat ze 25 is wellicht  ) en heeft een zere voet. Een massage zal vanavond heling moeten brengen.

Tot de volgende en dank voor de vele reacties! Je kan algemeen reageren door “comment” en enkel naar ons via “contact”.

P.S.: al nieuws van Sylvie en Ronny?
P.P.S.: mijn GSM-abonnement is blijkbaar niet geldig in Canada dus ik ben niet bereikbaar.

Montréal
Is dat daar waar ze wel tolerant zijn tegen Franssprekenden?
21st August 2007

Annemie, Lang zal ze leven....... om zeker te zijn dat je onze wensen zeker ontvangen hebt nog dit berichtje want op mijn mails kreeg ik een foutbericht. Een heel gelukkige verjaardag en dikke kussen van fam. De Paepe! Nog veel reisplezier en we kijken uit naar jullie volgende verslag! Ilse en Michel en Laure

happy b-day
het ziet er daar wel leuk uit. hopelijk komt de bagage snel plus: er is er 1 jarig hoera HOERA.. dat kan je wel zien dat is ANNEMIE congrats big sista ps pappie zegt appie birddai

GELUKKIGE VERJAARDAG
Gelukkige Verjaardag Annemie, laat u goed verwennen. (Wat heb je gekregen van ons Kristof :-) als het natuurlijk niet in de bagage zit.) Ons Sylvie en co hadden het heel goed in Oosterijk. Goed weer, de kindjes vinden het ook super leuk. Ze moesten wel wat voorzichtiger zijn met al 1 gewonde. Ze gingen er misschien een extra dagje Slovenie bijnemen om maar wat langer van huis te blijven. Voor derest blijft het slecht weer hier aanhouden. Groetjes en tot de volgende ...

Tot: 0.078s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0601s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb