Hello Belgium! YES I'm still alive..


Advertisement
Published: May 9th 2012
Edit Blog Post

Hellow everybody..

Ik heb het net even opgezocht en mijn laatste blog update is van 7 januari.. Oops! In het begin gebeurde er hier gewoon niet zoveel dus had ik ook niets te vertellen.. Daarna was het dan weer veel te druk waardoor ik geen tijd had om jullie van nieuws te voorzien.. En daarna is mijn laptop gecrasht dus kon ik gewoon niets meer sturen. Soit.. tijd om dan nog eens iets te laten horen..

Met mij gaat alles super! Ik ben nu bijna 3 weken gestopt met werken en alle vrije tijd wordt momenteel gestoken in het volgende onderdeel van mijn reis: roadtrip west canada en Inside Passage Alaska met niemand minder dan mijn eigen broer! Indien gewenst kan je binnekort normaal een document via ons mama krijgen in word. Hierin staat alles in detail uitgelegd wat we gaan doen.. Maar hier al even kort wat namen die je kan opzoeken: eerst een kort bezoek in Whistler > Kelowna in de Okanagan Valley > Banff National Park > Calgary > Jasper National Park > Prince George > Whitehorse > Inside Passage of Alaska met stops in Juneau en Sitka > Prince rupert > Vancouver Island met begin in Port Hardy > Campbell river > Tofino > Sooke > Victoria > Vancouver. Het gaat een prachtige reis worden!!

Ik heb ondertussen een van gekocht waarvan je enkele foto's kan vinden.. Het geeft een super gevoel al heeft het ook veel bloed, zweet, stress en bijna tranen gekost om hem te krijgen.

Voor de rest is het genieten van de vrije dagen, een beetje snowboarden, enkele goeie feestjes (Felix the Housecat op closing party van Telus World Snowboard and Ski Festival => WAAAUUUWW! He is my hero). Het weer is nu 2 dagen echt prachtig, daarvoor viel het eigenlijk tegen hoewel een paar weken geleden was het dan ook weer prachtige zon en met als gevolg dat ik ook al wat gebruind ben.

Langs de andere kant brengt het slechtere weer dan wel weer sneeuw op de top van de berg dus jah.. Verse sneeuw en powder runs in eind april/begin mei :/.

Heb ondertussen mijn kamer moeten verlaten omdat op 1 mei de lease afliep. Dus slaap nu op de zetel of in de van tot Erwin hier is.

Wat nog wat nog...hmm zal eens door de foto's moeten gaan.. secondje eh 😊!

Oh I just remember.. ik heb precies gekregen waarvoor ik hier een seizoen wou doen.. POWDER POWDER AND AGAIN POWDER! Bekijk de foto's want er zitten echt wel een paar goeie tussen.. Volledig op de achterkant van je board leunen, een hand in de sneeuw en de poedersneeuw vliegt gewoon rond je oren.. ZAAALIIG! Je kan het je echt niet inbeelden tot je het meemaakt. Maart en april waren dan ook zaaaaaalige dagen! Alleen zoals voorheen ook veel te veel moeten werken 😞.

In februari heb ik een trip gedaan naar Big White.. dit is een ander ski resort in Canada en was super leuk. We verbleven in een meeegaa chalet voor 16 of meer personen met 8.. Tv's overal, een mega grote keuken, jacuzzi, ski-in/out, ... Het was ook mega leuk om zo eens iets van Canada te zien en uit de Whistler Bubble te geraken (ja, dat bestaat echt.. de whistler bubble. One's you go in.. you can't get out!).

Voor de rest zegt een foto evenveel als 1000 woorden een aangezien jullie waarschijnlijk geen boek willen lezen laat ik het woord aan hen!

Hopelijk kunnen we jullie een beetje op de hoogte houden van alle adembenemende ervaringen.. al kan het ook zijn dat dat pas mogelijk na 15 juni als Erwin weer weg is en ik terug in Whistler kom voor max 2 weken.

Oh heb ik al gezegd dat ik daarna West Coast USA ga doen?


Additional photos below
Photos: 100, Displayed: 24


Advertisement



11th May 2012

Hey, Dat werd tijd dat je nog eens iets op je blog zette. Iedereen begon zich al vragen te stellen. Het had even tijd nodig voor ik begreep dat het over je busje ging als je het woord van gebruikt. Ben je de sneeuw nog niet moe ? Veel plezier op je trip met Erwin en Voorzichtig he. xxx mama en papa

Tot: 0.106s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 60; dbt: 0.0637s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb