HO HO HO Merry X-Mas!!


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » British Columbia » Whistler
December 25th 2011
Published: December 26th 2011
Edit Blog Post

This content requires Flash
To view this content, JavaScript must be enabled, and you need the latest version of the Adobe Flash Player.
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: 12 pubs young artist 54 secs
2: 12 pubs shoe 12 secs
Een zeer zeer gelukkig vrolijk kerstfeest en een spetterend geweldig magnifiek nieuwjaar gewenst aan allen!!

Het is alweer even geleden en om eerlijk te zijn er is niet zoveel te vertellen of gebeurd hier.. Maar met de feestdagen-spirit in mind wou ik toch nog eens iets van mij laten horen.

Het leven hier heeft zo een beetje zijn normale gangetje gekregen.. Werken werken en nog eens werken; en nog geen centen hebben om te doen wat je wilt! (grapje!)

Maar ben ondertussen wel 5 dagen aan het werken en omdat de uren beetje stom verdeeld zijn ook niet zoveel geld op het moment. (De huur van Januari is dan wel al betaald!) Voor de rest een beetje snowboarden, filmpje zien en slechts af en toe (ja, echt waar!) eens op stap.

Ben voor de 1e maal in mijn leven naar een luge-cup gaan zien (hint: sanka ya dead? of Sanka kiss my lucky egg!) Helaas waren we een beetje te laat en hebben we er ook niet veel van gezien. Al is het wel spectaculair hoe snel ze door die bochten gaan. Het is ook niet te verwonderen dat op dit parcour vorig jaar iemand is gestorven
12 Pubs12 Pubs12 Pubs

SHOE SHOE SHOE SHOE ! :D
tijdens de olympische winterspelen 😞. 2 weetjes:

- Probeer er maar eens een foto van te nemen... :/
- Op tv lijkt dat einde altijd nogal vlak.. Nu dat is het absoluut niet! Dat gaat stijl de lucht in en nog hebben ze enkele tientallen meters nodig om tot stilstand te komen.. Ik zei het al: ze vliegen over het parcour!

Daarnaast hebben we ook deelgenomen aan de '12 pubs of christmas'. Dit is eigenlijk een kroegentocht voor 'locals' om vlak voor de kerstmis mayham nog even samen te komen en eens lekker los te gaan. Ik moet eerlijk zeggen ik heb het de dag erna nogal gevoeld. Rare canadezen zeg je misschien? Zeker waar.. hier hebben ze een 'spelletje' genaamd: shoe of schoen in nl. Het komt erop neer dat als je gedurende de avond een beetje bier knoeit, je je glas moet uitgieten in je schoen en het zo advundum moet leegdrinken :p. Ik moet je niet vertellen dat na 11 pubs er nogal wat 'geshoed' werd in de 12e pub :D.

Bekijk ook zeker even de foto's want a new star is born! In de 7e (of was het de 8e :D) pub staat
LugeLugeLuge

Komt ie dan eh!
in de lobby een piano. En er was daar een jong gastje op aan het spelen.. wauw! The boy got talent! En aangemoedigd worden door enkele dronken mensen is natuurlijk altijd een nieuwe belevenis.. Bekijk dus zeker het filmpje en let op het moment: 'I'm his mommy..:D' want wij hadden geen idee!

Verder is er niet veel gebeurd en kijk ik volop uit naar mijn eerstvolgende vrije dag (woensdag) en het lekkere kerstdiner op dinsdag met de meeste huisgenootjes! Ah jah, het is niet omdat we niet bij de bomma en ons joke kunnen gaan; dat we hier ons plan niet kunnen trekken eh 😊!

Zo voila, nu zijn jullie weer op de hoogte van de laatste weetjes.. Toch moet ik nog even iets rechtzetten. In één van mijn vorige blogs heb ik mijn beklag gedaan over de KBC.. En nu moet ik wel zeggen dat ze de situatie helemaal rechtgezet hebben.. Ze hebben al mijn kosten, ook zowel van voor het geldtransfer gebeuren, keurig terugbetaald.Dus met zen allen een hiep hiep hoera voor het rechtzetten en de afhandeling! Dank u KBC 😊.

Ps. heb ik al gezegd dat wij hier een jolly white christmas hebben? Het
12 Pubs12 Pubs12 Pubs

Ierse pub muziek.. kan het nog gezelliger met +- 50 uitbundige santa hats!
is sinds gisteren volop aan het sneeuwen.. en eerlijk het was nog eens nodig. Maar het geeft een prachtig sfeertje! Na alle mooie foto's van zonsondergangen was dit minstens even misterieus en absoluut genieten!

Miss you all, merry christmas and a happy New Year!
RobinhoHOHO


Additional photos below
Photos: 24, Displayed: 24


Advertisement

12 Pubs12 Pubs
12 Pubs

hehehe :)
12 Pubs12 Pubs
12 Pubs

Herken je ons niet?? :D
12 pubs12 pubs
12 pubs

Yiihaaa Rudolf Yiihaaa!
12 Pubs12 Pubs
12 Pubs

Santa was ook van de partij!
12 pubs12 pubs
12 pubs

2 gekke amerikanen die speciaal een kerstmuts zijn gaan halen halverwege onze kroegentocht om de rest ook mee te kunnen doen! :D
12 Pubs12 Pubs
12 Pubs

Hollanders en hun bitterballen :/
12 Pubs12 Pubs
12 Pubs

Nee, niet nog meer! :)
BoardeBoarde
Boarde

wooo hoooo!!!
BoardeBoarde
Boarde

Millie
BoardeBoarde
Boarde

Peak view I
BoardeBoarde
Boarde

Peak view II
Merry xmasMerry xmas
Merry xmas

Zie je de wind gaan?
LugeLuge
Luge

Zie je hem afkomen?? :)
LugeLuge
Luge

De winnaars!
LugeLuge
Luge

Huisgenootje: Millie Winterbottom (nee niet gelogen!)
LugeLuge
Luge

Een lange bocht van een afstand.
LugeLuge
Luge

De finish: ze moeten tegen het bordje boven de baan slaan.


28th December 2011

Hey, fijn dat we nog eens iets horen. Wat een rare gewoonte om te moeten drinken uit je laars en die dan daarna weer gewoon aandoen? Er staat op je blog dat er 2 filmpjes zijn maar ik krijg er maar eentje open Die 12 seconde zijn wel geluid maar geen beeld. Was jij daar uit je schoen aan het drinken? Alvst een gelukkig nieuwjaar en tot gauw met verhalen van hoe ze dat daar vieren?
28th December 2011

Hello
Raar idd maar op zich wel grappig.. tot snel!x

Tot: 0.055s; Tpl: 0.013s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0318s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb