First days Whistler


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » British Columbia » Whistler
November 15th 2011
Published: November 15th 2011
Edit Blog Post

Hello! Ik ben ondertussen 5 dagen in Whistler dus hier nog eens een beetje nieuws van deze laatste dagen.

Het huis ligt op een super locatie.. Vlak bij de winkels, het centrum van Whistler, en de party scene! Kleiner nadeel: het ligt iets verder af van de skiliften maar nog steeds te doen te voet. Ongeveer 6 a 7 min max dus ok!

Ondertussen ben ik ook een beetje gesetteld. Ik heb nu mijn eigneste kastje, schapje in de frigo enz enz. Ook mijn kamergenoot valt supergoed mee. Het is een Japanner, Massa, spreekt niet zo goed Engels maar is super vriendelijk. Ook altijd super grappig hoe Jappanners mijn naam zullen uitspreken: Lobin! :D

Misschien komt er wel een 1p kamer vrij tegen het einde van deze maand. En als dat zo is ga ik verhuizen. Toch altijd makkelijker en fijner om je eigenste kamer te hebben ivp het bovenste bed ve stapelbed.

Verder is er op dit moment hier nog niet zoveel te beleven. Het seizoen is nog niet officieel begonnen en ook de sneeuw moet nog een beetje vallen (zie de foto's) al verwachten ze in de loop van deze week nog enkele stormen en
SKi gondola'sSKi gondola'sSKi gondola's

Blackcomb mountain
dan zijn we zeker en vast vertrokken voor 6 maanden!

Dus alles is in orde hier behalve 1 ding moet ik nog regelen: een job! En zoals altijd is dat het moeilijkste haatelijkste en ben ik daar niet zo goed in. Er is gwn altijd iets wat me tegenhoudt om in iedere winkel, bar, hotel binnen te gaan. Het is mss ook niet zozeer het moment omdat er nog niet zoveel toeristen zijn en dus ook nog niet zoveel werk. In ieder geval zoals altijd komt ook dat wel op zijn pootjes terecht.

Alles is dus dik in orde hier alleen moet heel het seizoen en iedereen nog een beetje op gang komen. Maar dus enkele perfecte dagen om te genieten van het uitzicht, een beetje uit te rusten en te relaxeren.

Om jullie toch weer maar eens jaloers te maken heb ik enkele leuke foto's gemaakt... NJOY!


Additional photos below
Photos: 15, Displayed: 15


Advertisement

WhistlerWhistler
Whistler

Op nog zeer veel plaatsen kan je zeer duidelijk zien dat de olympische winterspelen hier vorig jaar gehouden zijn!
Ski gondola'sSki gondola's
Ski gondola's

Whistler mountain
Black's pubBlack's pub
Black's pub

Zoals je ziet allemaal zeer mooie gebouwen en zeer leuke sfeer door heel het stadje.


16th November 2011

Goede morgen Robin !je bent steeds in mijn gedachten dat geeft toch een fijn gevoel hé als er iemand aan je denkt. Dan wordt ver weg dicht bij een knuffel voor jou van Joke xxxxx
16th November 2011

Hey Joke! Dikke merci voor je berichtje..Het is echt heel lief! Tot .. x!

Tot: 0.045s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0248s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb