In de voetsporen van de Nabateeers

Middle East
January 5th 2010
Published: January 5th 2010

Ook deze kerstvakantie had ik weer een reisje gepland, want het blijft toch altijd heerlijk om er zo midden in de winter even tussenuit te gaan. Deze keer richting het midden-oosten, namelijk Jordanie! Dat leek mij wel een goede bestemming om weer eens met SNP te doen, dus zo ging ik vorige week zondag met nog 15 andere leuke mensen een weekje op pad. De reis begon in Amman, de hoofdstad. Een grot... Read Full Entry

Photos are below

5th January 2010

leuk om dit te lezen, staat ook nog steeds op m'n programma
7th January 2010

en nu mar schaatsen
Dat was weer een mooie tocht Afke. Kon je vanaf de Nebo de Massada aan de overkant van de Dode zee ook zien. Ik herinner mij, dat dat anderom wel het geval was, anders moet je nog maar eens terug gaan.
8th January 2010

mooi!
Klinkt super! Leuk om te lezen dat je erg hebt genoten. En goed ook om te lezen dat je weer goed geland bent. Lekker terug in je eigen huisje bij je eigen beestjes Chime en T.. (damn, vergeten!) Hoe zou deze reis zijn om samen met je (lees: ik met mijn) vader te maken?... Liefs! Aafke
10th January 2010

welkom terug maar weer
deze ervaringen kun je weer toevoegen aan je enorme berg met mooie ervaringen. lijkt me heel bijzonder om zo oud en nieuw te vieren. lachen ja, om daar te zijn na de mol. door jouw verhalen zou ik graag een keer op reis willen met de snp. klinkt geweldig. tot donderdag!

Tot: 0.359s; Tpl: 0.014s; cc: 11; qc: 58; dbt: 0.123s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb