De skitne mennene og havet

Turkey's flag
Middle East » Turkey
March 25th 2007
Published: March 25th 2007

En skitten mann og HavetEn skitten mann og HavetEn skitten mann og Havet

Sett ut fra et hygienisk synspunkt burde han strengt tatt hoppet i det i stedet for å sykle rundt...
25. mars

PÃ¥ etappen fra Bartın til havnebyen Zonguldak kunne vi notere oss noen smÃ¥ milepæler. Noen mil avgÃ¥rde fra Bartın, klatret vi over en bakketopp og kunne endelig se noe blÃ¥grønt i nord - Havet! Det var akkurat to uker siden vi sÃ¥ det sist, da vi dro sørover og inn i landet vest for Ünye. İkke nok med det, men denne sideveien er noe av det flotteste vi har syklet - kysten i denne delen av landet fortjener beskrivelsen 'furet, værbitt' bedre enn mye vi har sett hjemme. Klippeutspring og trange viker avløste hverandre for hver kilometer, og har gitt vei- og jernbanebyggere nok Ã¥ bryne seg pÃ¥. İ løpet av dagen rundet vi ogsÃ¥ vÃ¥re første 1000 km pÃ¥ turen.

Feiring påkrevet!

Tot: 0.095s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 52; dbt: 0.0567s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb