ARTIK ONUMUZE BAKIYORUZ


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Marmara » Istanbul
September 28th 2014
Published: October 3rd 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Podgorica-İstanbul


Geo: 41.0245, 28.9881

GÜN 04 PAZAR:
Uçağımız rahat bir yolculuktan sonra bizi Atatürk hava limanına indirdi.

Dağılmadan önce son teşekkür mesajları iletildi.
Gelecek seyahat için sözler verildi.
Dostlarımız yurdun dört bir yanına dağılacaklar ..
Ömrümüz olursa bir başka serüvende buluşmağa çalışacağız..
Kızımla vedalaşıp evine yolladım.
Beni yalnız bırakmadığı için teşekkür ediyorum..
Ben bu akşam Dalaman'a devam edeceğim.
Dostlarımızın bir kısmının gitmeden önce ,Karadağ gibi ismi dahi faul olan bir yer hakkında bulanık düşünceleri vardı..
Şimdi yüzlerine bakıyorum da Montenegro tüm katılanları şaşırttı ..
Herkes mutlu oldu
Katılıyorum Montenegro adamı biraz şaşırtır..
hiç bu denli güzel olacağını ummazsınız..
Bu seyahat sonunda gurubumuz 4 cü yıldızı taktı .Adım adım Anadolu (AAA) gurubu dördüncü A yı adına katarak Adım adım Anadolu ve Avrupa (AAAA) adını aldı.
Ben de teknik direkörlerden öğrendim..
"Bu seyahati geride bırakıp artık önümüze bakıyoruz"

Bu gezimizi düşünen ve örgütleyen başta Osman ve Elif olmak üzere,
tüm katılan ailelere bize geçirttikleri harika gün ve zamanlar için yürekten teşekkür ediyorum …
Sağolsunlar… varolsunlar…

Son günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:





Advertisement



Tot: 0.103s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 25; dbt: 0.0688s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1mb