CANIM TURKIYE'M


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Marmara » Istanbul
June 22nd 2011
Published: July 31st 2015
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

KAVALA-ISTANBUL


Geo: 41.0245, 28.9881

GÜN 54,GÜNLERDEN ÇARŞAMBA :

Sabah 05:30 sinekler bizi ayağa dikti...
Bir lokma yedim..
Ayşe uyandı.
Fazla oyalanmadan hemen toparlandık.
06:30 gibi yoldayız...
Yolumuz çok rahat fakat habire doğuya gittiğimiz için güneş gözümüze giriyor..
Güneşin zaptı yakın...
Sabah erkenden hududa vardık...
Allahı var, Yunan hiç bir şeye bakmadı..
Elini sallayarak devam et dedi o kadar...
Türkiye ye girdik....
İlk gişe bizi hemen tanıdı ..
Teknolojinin gözünü seveyim..
Yunan'dan çıkınca ,her halde kameralar aracı izliyor ve plakadan içindekilerin kim olduğunu saptıyorlar..
"Hoşgeldiniz Macit Bey" deyince,ben yıkıldım.
Hemen yüzüme bir sırıtma çöktü..
Hani arkadaşlarını götürdüğün lokantada garsonlar tarafından tanınmak gibi bir şey...
Hiç bir şeye bakmadan bizi ikinci gişeye yolladı..
İkinci Polis işlemi yıldırım hızı ile yaptı..
Ama o kadar kolay kurtulmak yok
Gümrük denilen bir yere uğrayıp ,aracın girişini yapmamız gerek....
İşte o an Türkiye 'ye geldiğimi anladım ..
Rüyadan uyanarak Türkiye gerçeği ile karşı karşıya kaldım ...
Zira bilgisayar karşısına ilk kez oturduğunu tahmin ettiğim, Ebleh abi devreye girdi...
Önce "bilgisayar çalışmıyor" muhabbetleri yaşadık..
Bilahare ,ülkeden çıkarken, zaten kaydolmuş aracın, kayıtlarına ulaşamadık...
Benim, gişenin küçük cam kovuğundan içeri girmem mümkün değil..
Ebleh abi, daraldıkça daraldı..
Tüm bilgiler önünde olmasına rağmen,
"siz ne zaman çıktınız ? "diye sorunca koptum...
Sesimi yükseltince, sanıyorum ki o ana kadar arkalardan sinsice izleyen " Amir" denilen kişi geldi.
Ebleh kardeşimin izzeti nefsi ile oynayarak, yana itti ve aniden kayıtlar gökten düştü..
Amir'i uyardım..
Burası Türkiye ye giriş kapısı ve ilk izlenim herkes için önemli..
Bu tür Eblehlere bırakılmayacak kadar önemli...
Bu Ebleh antrenmanlarınızı başka yerlerde yapınız filan dedim ..
Anladı mı ?
Yoooooo !!!
Hududu geçtikten hemen sonra, CANIM TÜRKİYEM başladı...
Yolda 4 Resmi polis aracı ,3 sivil plakalı polis aracı,1 jandarma aracı sotada...
Koca Avrupa seyahatimizde ( 7300 km ) bir tek Venedik'te ,ana yoldan ayrıldığımızda, bir köprü altında Polisle karşılaşmıştık..
Burada 150 km içindeki durumu anlattım...
Türkiye, kesinlikle halkına güvenmiyor veya bu polisler için istihdam yaratmak gerekiyor ...
Artık hangisini isterseniz seçiniz..
Canım Türkiyem ile birlikte trafik suçları başladı... Sürüye uymadan efendi gibi gidiyoruz ..
Aslında daha adapte olamadım yollarıma...
Bak Türkiye'm, her seyahat dönüşünde moralimi bozuyorsun..
Niye benim ülkem buradan 100 km ötedekilere benzemiyor ?..
Ne oluyor da 100 km doğuya gelince tüm ortam değişiyor?...
Ne diye aklımı alıyorsun ?...
Şunu kesinlikle bilmeni istiyorum ki
Ne olursan ol ,
Yine de benim kıymetlim, benim canım, benim Türkiyem'sin...
Bir gün senin de uygar,hukuka,İnsan haklarına,dostlarına,
komşularına saygılı ve aklın iktidarda olacağı günleri umut ederek gözlerimi kapayacağım..
Yine koynunda...yine sana sığınarak..
Yok .....öyle Avrupa görmüş şımarıklardan değilim, sadece sana olan hasretimi gidermek ve sana olan inancımı sürdürmek istiyorum o kadar ...
Tekirdağ'a vardığımızda, saat 10:30 ....ama köfteler burnumuzda tütüyor ve saatin
kıymet i harbiyesi yok..
Daldık Köfteciye ...
Yemekten sonra devam...
Kısaca ,felaket, diye adlandırılacak bir trafikle köprüyü geçtik...
ve heyecanlar içinde eve vardık..
Celal kardeşim eksik olmasın .....hem yerimizi halletmiş (zira bizim sokakta park yeri bulmak milli piyango da ana ikramiye kazanmak gibi bir şeydir) hem de aracımızın boşalmasına yardım etti...
Evde Ayşe ile sarıldık ...
Şükür Allah bir seyahati daha, kazasız belasız bitirdik ve aracımızı hiç bir yere değdirmeden ,sürtmeden getirmeyi başardık ...
Mesleğim arabacılıktır ve bizim meslekte usta şoförlük, ne nedenle olursa olsun aracı her hangi bir yere sürtmeden geri getirmektir ..
Bu nedenle parklarda ,kaldırım kenarlarında ,kamp yerlerinde aracı bir yere sürtmemeye çok dikkat ederim ...
Bu seyahat te bu kadar ...
Gelecek seyahatlerde birlikte olmak dileğiyle hepinize iyi günler diliyoruz..

Son videomuz da aşağıda ...



GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM:469

KUMULATIF KM:7542

ORT HIZ:83

MAX HIZ:125

TOPLAM SAAT:6:00

SÜRÜŞ SAAT :5:40

YAKIT :

Advertisement



Tot: 0.385s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.1518s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb