HADI BISMILLAH


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Marmara » Istanbul
April 30th 2011
Published: December 27th 2014
Edit Blog Post

Geo: 41.0245, 28.9881

GUN 1 CUMARTESİ

Çok erken uyandım.
Erken yatınca saat 03:30 da ayaktaydım.
Ayşe, rutin seyahat öncesi sendromunu yaşayarak, bermutad hiç uyumamış...
Saat 06:00 ya kadar oyalandım.
Son kalan eşyaları Şahbaz'a (arabaya) taşıdım.
Ve teker 06:30 da döndü…
Pis bir yağmur var İstanbul' da....
Mazhar'ın dediği gibi..
Istanbul'dan biraz uzaklaşınca hızı azaldı.
"Çılgın proje"nin önünden geçiyoruz..hayaller ve hayallere dalıyoruz…
Daha dereyi görmeden neredeyse parayı harcadık bile..
"Umut fakirin ekmeği Ye Mehmet ye" demişler...
Çok rahat bir yolculukla, Tekirdağ'a vardık.
Nermin ( GPS ) daha baştan sapıttı..
Vatan topraklarında, kendisine kulak asmıyoruz.
Çayımızı içtik, poğaçamızı yedik ve yola devam ettik.
Çaycı, nereli olduğumu sordu..
Biliyorsunuz vatanımda, bu soru, "geyiği geliştirebiliriz" anlamına gelir ve hemen akabinde "memleketten karakter" tahlillerine girilir.
Baba tarafından Tekirdağlı'yım..
Bunu açıklayınca, çaycı,tipime bakarak , pek inanamadı... fakat çayın kalitesi hemen farketti..
Severim bu memleketi be ...
Saat 10:10 da gümrüğe vardık.Bu turu "Sıfır fena puan" ile aştık.Yunan, sıkıntı yaratmadı arabaya bakmadılar dahi .Bu kaçıncı geçişimiz hatırlamıyorum ..Fakat şimdiye dek Yunan'da hiç sorun yaşamadığımızı iyi hatırlıyorum...
Yaşşa Komşu ....)))
Bu seyahati Ayşe'cikle çok istedik.Geçen yıl yaptığımız Italya
seyahatinden çok memnun kaldıydık.Öyle, ayağı yanmış itler gibi koşturmamayı öğrendik...Arabayı değil kendimizi gezdirmek istiyoruz... Bu yıl da Fransız Rivierasının içlerini,daha doğrusu Provence'ı görelim diye yola çıktık... Bakalım nasıl geçecek ?



Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



Tot: 0.078s; Tpl: 0.014s; cc: 9; qc: 27; dbt: 0.0466s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb