ILLA KI KALAMAR...

July 14th 2014
Published: October 3rd 2016

Keramoti-Gelibolu

GÜN 75 GÜNLERDEN PAZARTESİ:

Keramoti'ye vardık .Park ettiğim Minibüse erişmek için tekrar bir taksiye bindik ..Minibüsü buldum ve koltuğuma kuruldum ..Araç kullanırken, belirgin bir acı yok ..Belki de araç kullanmağa yoğunlaştığım için acıyı hissetmiyorum.Tam net değil …Hemen çıkışta ,yakıtı fulledim.Yol, her zamanki gibi boş ve rahat.Öğlene doğru, her iki hududu sorunsuz aştık. Memlekete gelmenin sevincini yaşıyoruz.Rota 'yı Gelibolu'ya çevirdik..Ayşe ile Gelibolu'yu çok seviyoruz …Bu ayak sorunu olmasaydı, biz, aslında bir gece burada kalıp aşermekte olduğumuz kalamarları yemeği planlıyorduk..Şimdi, ayakta sorun var diye, bu aşkımızdan vazgeçemeyiz ..Restoranımıza mümkün olduğu kadar yaklaştım ve oradan zıplaya, hoplaya, restoranımıza gittik .Kalamarımıza kavuştuk..Kendimizden geçtik ..<br style="line-height: 15.86px;" />Restoran yöneticileri tekerlekli bir sandalye getirdiler ve beni arabaya kadar taşıdılar. Allah razı olsun..

Tot: 0.136s; Tpl: 0.014s; cc: 19; qc: 29; dbt: 0.077s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb