EN UZUN GUN ...

July 1st 2015
Published: October 7th 2016

Bogazici-Didim

GÜN 01 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA:

Söylemesi ayıp, benim biraderin bir teknesi var ....
denizci tabiri ile kayığı var..Sağlam bir Dufour 30 ..

Bildiğiniz üzere "en iyi tekne arkadaşınızın teknesidir".

Bendeniz bu deyişe akrabalık düzeyinde daha da yakınım.

Geçen yıl antrenman mahiyetinde,kısa dönem,bir Yunan adaları yaptık.

Çok memnun kaldık.
Bildiğiniz üzere tekne seyahati tüm egolarda şişkinlik yapar… Dolayısıyla diyalogda sıkıntı çektiğiniz biri yada birileri varsa denemeyiniz … benden söylemesi…

Bizimki iyi gitti. Belki alınan alkol düzeyinin yüksekliği, acıları hafifletmiş olabilir ama ayıldığımızda da iyiydik. Bir birimizden memnun kaldık..

Bu sene de "gel" dedi.

Kaçırmam.

"Şeytanın bile uğramadığı Yunan adaları" diye bir program yaptık.

Aganta burina burinata durumları yani…

O gün geldi çattı ..

Sabah erkenden ,son hazırlıklarımı tamamladım.Kahvaltı bilem ettim.

Ayşecik uyandı süslendi.püslendi ,beni yanına katıp, Körmende feribot iskelesine taşıdı.

Körmen liman inşaatı ilerlemiş..
Feribotumuz 9:30 da
Bana,abi der abiden üstün tutarlar ....bu nedenle yaşıma hürmeten para almadılar.
Bu durumda biz Ayşe ile her hafta sonu Bodrum Diskolarına akabiliriz ..

Bodrum da birader karşıladı .Bankaya uğradık.Yunan daki banka krizi nedeni ile 500E yu 50 lik yapmak istiyoruz.

Bankada ,dal üzerinde oturan görevli kardeşimiz, bunun mümkün olamıyacağını işaret etti çalışan kızına …
Tam da “sen benim kim olduğumu biliyormusun?” repliğine girilecek yer …yapmadım Tüm efendiliğimle kıza doğru eğildim ve Euro hesabıma para yatırmak istediğimi belirttim .

Kaç E? diye sorunca 5 euro diye yanıtladım ve dal da oturan görevli kardeşimin senaryosu, olduğu gibi çöpe gitti.
Böyle bir kontratak beklemiyorlardı..
Kız çaresiz bir bakışla amirine döndü, hesabıma 5 euro yatırılmasını arzu ettiğim 500 lüğü alıp 495 E yu iade etti.100 lük lerinde 2 adet 50 olmasını tembihledim..
Dalda oturan görevliye doğru paraları tekrar çek ederek sahte mahte olmasın diye titizlikle inceledim..
Bizimle uğraşma be kardeşim..

Oradan eczahaneye ve oradan telefonun yurt dışı paketini çözme işine yoğunlaştım.

Bodrumda bir sebzeli kebap çekerek yolumuza girdik.

Tuzla' ya yakın bir yerden eksik alışverişler tamamlandı.Artık Bargilya ya akabiliriz ...

Turhan hocamım evinde, Pompeinin son günlerini anımsatan bir havuz sefası ve bira eşliğinde Blues uzun havaları…
Sibel'in uçağı 3 saat gecikince ,biz de yeni seçilen meclis başkanı seçimlerini izleyebildik.

Havaalanından Sibel'i aldık ve doğru Didim'e devam ettik.
Didim'de bilgilendik ve akşam yemeği için Saray lokantasında karar kıldık .Gerçekten faydalı bir eser.... bizi güzelce doyurdular..

Turhan'ın teknesi Didim Marina 'da duruyor ..
Eşyaları tekneye taşıdık .
Yanda ki disko kendini yırtmasına rağmen ,biraz daha oyalanıp yattık

Her gün,günün fotolarını toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki (adresi) tıklamanız yeterli:

GÜNÜN KLİPİ:

KÖRMEN_BODRUM VİDEOSU:

BARGİLYA VİDEOSU

Tot: 0.142s; Tpl: 0.019s; cc: 13; qc: 36; dbt: 0.0779s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb