GOREMEDIKLERIMIZ...

February 16th 2014
Published: February 5th 2016

MYTHILENE_PALAMUT

GÜN 04 PAZAR:

İzmirden sonra Otoban Ayşeyi rahatlattı..
Aydında Ramiz'de karnımızı doyurduk ve tıngır mıngır giderek saat 02:00 de evimize vardık..
Sizlerle gördüklerimizi paylaştım.
Gel gelelim geriye Midilli'de görmediğimiz bir ton yer kaldı..
Örneğin Yunan Ouzo'sunun efsane iki markası olan Plomari ve Barbayanni,Lesvos'un Plomari kasabasında üretiliyor ve 150 yıllık bu tesislerde Barbayanni'nin müzesi dahi varmış..
Görmediklerimiz içinde ..Lesbiyenlerin cenneti Eressos ve plajları var .
Aynı şekilde Sigri jeoparkında 20 dönümlük bir yerde fosil ağaçları göremedik.
Aghia Paraskevi'de Zeytinyağı üretim müzesini göremedik..
Adada bir ton şifalı hamam var hiç birine gidemedik..
Gidecek olanlara önerim: Midilli bayağı iri bir ada …hakkını vermek istiyorsanız en az 3-4 güne ihtiyacınız var demektir…

Tot: 0.076s; Tpl: 0.009s; cc: 16; qc: 36; dbt: 0.0514s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb