Daar zijn we weer!


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum
June 9th 2008
Published: June 9th 2008
Edit Blog Post

Eindelijk zitten we dan in ons eigen huisje!!! Foto's volgen nog. Met internet. Wat nogal wat voeten in de aarde heeft gehad. Maar goed heb van Erik-Jan en bernice (ex collega's) begrepen dat ik me niet zo druk moest maken. Ik heb met pijn in mijn hart afscheid moeten nemen van de Imam. Toch 3 weken 5x per dag naar moeten luisteren en ben heel veel wijzer geworden hier in het oosten. Ook ga ik een programmavoorstel indienen hier bij de TRT een soort Idols voor Imams. Er zit toch verschil in de Imam hier in Bitez is rustig vergeleken bij de vorige. Dat was een soort rapper :o)) Genoeg over Imams.
We zitten nu een week in ons huisje in Bitez en het bevalt ons heel goed mooi uitzicht over de Bitez baai waar ik de verschillende zeilboten, as we speak, zie liggen. De tuin wordt dagelijks gesproeid dus ik hoop dat het gras over een niet al te lange tijd 2 kontjes hoog staat. De kinderen zitten inmiddels op de creche voor 4 dagen. Super vergeleken bij Nederland. Krijgen 1x per week engelse les, de zomerschool begint nu dus krijgen ze ook zwemles. Is allemaal heel actief en zeer educatief verantwoord. Fidan is inmiddels druk bezig als sales & marketing manager bij het Kefaluka Resort Hotel. Ze gaat ook veel reizen. Zo gaat ze volgende week naar Istanbul. Ze moet naar Izmir en Ankara en ze zal ook naar Europa moeten om beurzen te bezoeken. Ik ben de afgelopen week vooral bezig geweest met het huisje op orde brengen en met het huishouden. Vanaf deze week zal ik aan de bak gaan en hopen dat ik iets op poten kan zetten. Over 2 weken komt het eerste bezoek vanuit nederland dus daar kijk ik wel naar uit. O ja, dacht ik toch dat ik de waterpokken had. Aangezien mijn dochter het net heeft gehad en ik niet snel daarna onder de bultjes zat. En jeuken als de ziekte. Ik naar het ziekenhuis om het toch te laten checken wist de dermatoloog mij te vertellen dat het insecten beten waren. Ik boos op haar want ik wist toch zeker dat het waterpokken waren aangezien Fidan en the kids niet 1 bultje hadden. Ik zou mijn dokter in Nederland wel bellen. Arrogante nederlander zal ze wel gedacht hebben. Blijkt er dus een klein turks klote vliegje te zijn die mijn indische/nederlands bloed wel ziet zitten en al zijn turkse vriendjes heeft uitgenodigd om 's avonds een aanval op mij te doen. Zal wel een soort PKK vliegje zijn....Maar goed ik heb ook in het leger gezeten en ga 's avonds in de tegenaanval. Mijn lichaam ondergespoten met antimuggen shit en een spuitbus dat alles wat vliegt DOOD. Leuk verhaal he. En ik heb er nog 1.......nee hoor, dat was het. O ja, ze hebben hier ook schorpioentjes klein maar toch. En wie heeft de eerste encounter gehad met deze motherfucker moi. Hij zat in mijn laptop tas. Ik denk dat het een pro PC en anti apple schorpioentje was. Maar heb hem met mijn leger scills naar het hiernamaals gestuurd. Doeiiiiiii, mis jullie. Volgende keer krijgen jullie de foto's van ons stulpje in Bitez te zien. Groetjes, Fidan, Ralph, Sienna en Elisha ten Kate

Advertisement



9th June 2008

muito Bom!
He Ralphie... leuk om weer iets te lezen over de huidige stand van zaken.. Kijk uit voor die kleine schorpioenen.. die zijn het gevaarlijkst!! Harrisson Ford zei dit toevallig in de laatste Indiana Jones (and the christal Skulls) hehe.. Hoop dat je snel van die Jeuk af bent lijkt me vreselijk irritant..;-) Groeten aan Fidan, Sienna en Elisha .. uit een zon overgoten Hillywood!
10th June 2008

Hahahahahahaha
Gozer, maar goed dat je niet in Costa Rica woont man. Hier heb je iedere dag muggen, schorpioenen en ander addergebroed...... je went er wel aan. Ik wens je veel sucses met je plannen en hoop dat je snel iets van de grond krijgt. Groeten uit een zonnig CR.
11th June 2008

Wat een mooie verhalen.
Je moet een boek gaan schrijven ! gr. Dave
26th June 2008

terug van weggeweest
He, wij hebben net alle beesten uit het boze beestenbos achter ons gelaten in de tropen van zuid-oost azie. Vanochtend weer voet op Hollandse bodem gezet. Ontwikkelingen klinken allemaal zeer positief en wat Imam's betreft, in Indonesie hebben ze om de 100 meter een moskee staan en proberen ze elkaar de loef af te steken, maar toch hoor je ze na een tijdje niet meer on 04:30 in de ochtend (shit weer mijn ochtendgebedje gemist!). Spreek je nog. Greetz, Big Brother .

Tot: 0.064s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0419s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb