AYVALIK SURPRIZLERI


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Ayvalik
February 13th 2014
Published: February 5th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

PALAMUT-AYVALIK


Geo: 39.3182, 26.6934

GÜN 01 PERŞEMBE:

Yolumuz çok rahat ...

Marmaris'i ,Muğla,İzmir 'i rahatça geride bıraktık.
İzmir çıkışında Çanakkaleye odaklanınca ,çok uzun süredir buralardan geçmediğim için ,hafif bocalama başladı..
Yeni yollar yapılmış.
Üstelik bazı yerlerde otobana deviasyon vermişler
Ora, bura, derken nihayet tanığım muhitlere geldim..
Bergama yı geçtik ...yol kenarında kahvaltıcılar ve mandıralar moda ...
Birisine daldık, güzel bir yemek yedik ..
Tekrar yola çıktık
Tıngır mıngır Ayvalık' a vardık.
Otelimiz merkezde ve deniz kıyısında
Önce sokağa mal indirdikleri için, bir meydan turu yaptık ve nihayet otelin parkına girebildik ..
Her halde araçların bu denli keyif alacağı bir park yeri zor bulunur..
Bizim araç Cunda adası ve Ayvalık körfezi manzarasına karşı kuruldu.
Otelimiz hoş..
Ben Ayşe'yi otelde bırakıp ,nostalji yaşama aşkına, pazar yerine daldım.
Pazar ,pek değişmemiş çok hoşuma gitti ...o kadar ki Ayşe'yi kaldırıp pazar yerine taşıdım .
Ivır zıvır bir şeyler aldık...
Kızkardeşim Dilek ve eşi Atilla burada oturuyor .
Telefon edip akşam yemeğine davet ettim ..
Şaşırdılar ama saat 19:30 da Atilla'cığım gelip bizi otelden aldı..
Hesaba göre belediyenin burada güzel bir lokantası var diye gidiyoruz..
Hınzırlar bize sürpriz yaparak evlerine getirdiler..
Dilek'çiğimle biraz hasret giderme sonra yemeğe geçtik.
Kız kardeşim olduğu için söylemiyorum ama eli güzel ...
Güzel bir yemekten sonra Atilla'cığım bizi yine otelimize bıraktı..
günün videosu bir tık ötenizde :




Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.104s; Tpl: 0.012s; cc: 17; qc: 32; dbt: 0.0393s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb