Cursele de cai


Advertisement
Saudi Arabia's flag
Middle East » Saudi Arabia » Riyadh
March 30th 2012
Published: March 30th 2012
Edit Blog Post

Joia si vinerea doritorii pot participa la cursele de cai, undeva la un hipodrom in afara orasului (nu si in timpul veri). Poti lua loc in tribuna (pe gratis), sau poti inchiria o loja. La primul nivel sunt 3 loje mari, una e pentru familii, cu bufet inclus in pret, una pentru barbati si una pentru rege sau invitatii lui. Joia trecuta am intrat si noi pe poarta VIP-urilor, am trecut pe langa potretele altor VIP-uri (adevarate si permanente, nu ca noi) care au fost primite in loja regelui (poza cu Charles si Diana m-a impresionat), am urcat pe niste scari impozante si am admirat saua primita de catre un fost rege de la texanul Bush. Loja avea geamuri de sticla si balcon, de unde puteam admira caii pregatindu-se pentru intrecere, cursa (pe ecrane) si apoi finis-ul (chiar sub nasul nostru). Abaya a stat in geanta mea, drept pentru care m-am simtit foarte bine. Cursele, vreo 8 la numar, au variat in premii, distante si varsta cailor participanti. Noi ne-am amuzat alegandu-ne favoritii dupa nume, sau numarul de victorii. Henk se uita si la cai inainte de a-si alege favoritul. Doar spre sfarsit ne-am dumirit ca am fi putut participa la o loterie cu premii, tot ce ar fi trebuit sa facem e sa punem un biletel cu numele nostru in urna cu numarul favoritului si apoi sa speram sa vom si castiga (noi loteria, calul cursa).

Mancarea, ca de obicei, mult prea multa si mult prea buna. Tot efortul meu din ultimele saptamani de a pierde din greutate s-au dus pe apa sambetei, bufetul nu e de mine. Si nu stiu cine ar putea rezista ultimelor doua mese cu dulciuri. Trist (sau poate foarte bine) a fost ca de ori de cate ori ne ridicam de la masa sa urmarim o cursa, chelnerii ne si luau farfuria, chiar daca mai aveam bunatati pe ea. Si uite asa, iar trebuia sa ne-o umplem intre doua curse...


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement



Tot: 0.101s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.0736s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb