Das Abentuer fängt an


Advertisement
Europe
March 11th 2011
Published: March 11th 2011
Edit Blog Post

Omdat ik in het hotel, waar ik 1 nachtje slaap, zoals het er nu naar uitziet geen gratis internet heb, typ ik dit eerste berichtje in Word om later op mijn blog te zetten.
Ben net aangekomen in Leipzig na een reis van ongeveer 7 uurtjes. Vanochtend zijn wij (opa, oma en ik) uiteindelijk rond kwart voor elf met de auto vertrokken, nadat mijn mamie heel knap alles in de auto had gepakt. Ik dacht dat ik heel weinig mee had, maar uiteindelijk bleek het allemaal nog best veel te zijn...
Na iedereen te hebben uitgezwaaid en een paar traantjes waren we dan toch onderweg. Het eerste stuk heb ik niet gereden, maar in Duitsland heb ik veel gereden (met 160 over de Autobahn, wieeeeeeeeeee). Best leuk, rijden in Duitsland, met uitzondering dan van die vrachtwagens die denken elkaar wel eventjes in te halen...
Mijn avontuur in Leipzig is dus begonnen. Morgen ga ik de sleutel ophalen en trek ik officieel in in mijn nieuwe kamertje. Ben benieuwd hoe dat allemaal zal lopen.
Binnenkort meer info over het leven in Leipzig.


Advertisement



Tot: 0.25s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 42; dbt: 0.0631s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb