The game is on again

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » Scotland
September 27th 2010
Published: September 27th 2010

Olipa erilainen aamiainen kuin aiemmin. B&B-paikoissa soin olohuoneessa tai keittiossa, joskus perhekuvien ymparoimana. Nyt oli vuorossa ison hostellin iso ruokala, kahviautomaatti, muoviaterimet.

Otin paivaksi bussikortin. Lahdin ensin etelaan, ja huomasin etta kamera oli jaanyt kotiin. Palasin hakemaan sen. Metroasemalla ilmoitettiin etta bussikarttaa ei ollut enaa saatavilla, turistineuvonnasta sen sain. Ajoin liikennemuseolle, mutta se olikin suljettu. Menin sitten laheiseen taidegalleriaan. Siella oli aika paljon luonnontieteellista kamaa esilla, taytettyja elaimia.

Illaksi olin sopinut bridgepelin paikalliseen kerhoon http://www.bridgewebs.com/standrew/home.html. Olin saanut pelikaverikseni Kevinin, joka on samanikainen kuin mina. Muut pelaajat olivatkin paaosin vanhempia. Taalla pelattiin Acolia, eli 4 kortin ylavareja ja heikkoa sangia. Erona Suomeen oli myos se etta tarjouskortit jatettiin poydalle siihen asti, kun lahtija loi ensimmaisen kortin poytaan. Olimme 11 parista viides. Se oli minustya ihan hyva tulos siihen nahden etta pelattiin eka kertaa yhdessa ja toki oli aina jonkinlaisia kommunikointiongelmia. Huomasin etten saa aina selvaa puhutusta englannista. Kavimme viela pelien jalkeen pubissa. Mukaan sai viela tulostetun jakotaulun, mutta pubissa huomasimme etta meille oli tulostettu toisen illan jaot.

Tulokset ovat tuolla: http://www.bridgewebs.com/cgi-bin/bwmb/scorecards.cgi?pid=display_score&msec=1&sessid=312004529058752&event=20100927_1&wd=1&pair=6&club=standrew

Tot: 0.043s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 23; dbt: 0.0251s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb