Day 2 Edinborough to Aviemore

Europe » United Kingdom » Scotland » Inverness-shire » Aviemore
April 13th 2010
Published: April 13th 2010

Edinburgh De greutva drinkt nooit gene Famous Grouse meer want me het bezoek van de destillerij moeste nondedoeme 8 pounds betalen! en da zag ons oudje ni zitte. Enfin (nvdr), hij mocht er gin foto s trekken of filme, da was d echte reden. dus na lang in den auto te hebben gezeten kwamen we wa rook tegen in de bergen, allemaal uitgestapt kijken we van waar de rook vandaan kwam, van nen brand do... Read Full Entry

Photos are below

14th April 2010

mooie foto's, tziet er daar heel plezant uit!! :D Wel veel foto's van ontbijten!! (en weer ene van de pret :o ) Hoeveel keer ette gullie op nen dag?? Ng veel plzier!!! Hier alles goe, zon schijnt, maar de posse is nog altijd....zo eenzaam...zonder jouw!! (fameuze ontwenningsverschijnselen znne!) Byezz Mama en Anneleen xxx

aan de macbruiberclan
nog maar eens proberen of het lukt.onze Robin en onze Bart moeten uitkyken naar ALLSTARS!en die vindt ge zeker niet by de wiskhy.

aan de macbruiberclan
ja,ja de vorige Schotlandtoer waard ge 10 jaar jonger!dat voelt ge wel zeker.Groetjes van uit myne luie zetel!

Tot: 0.065s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 48; dbt: 0.037s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb