Kyläily

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England
April 4th 2023
Published: April 22nd 2023

Pesin aamulla hotellissa vaatteita. Ostin laivaliput Tallinnaan ja tein huomiselle lennolle lähtöselvityksen. Olin siis varautunut tällä matkalla kahteen vaihtoehtoon: joko menisin paluumatkalla suoraan Vantaalta Tampereelle, tai sitten olisin yön Helsingissä ja kaksi Tallinnassa. Olin varannut hotellit niin, että ne olivat peruttavissa, mutta en ollut ostanut laivalippuja. Olin ajatellut että jos sää olisi huono, palaisin Tampereelle, mutta jos samoilla vaatteilla pärjäisi Tallinnassa, niin kävisin siellä.

Lähdin keskustaan. British Museum sai jäädä, kun sinne oli jono. Liikennemuseo olisi maksanut 24 puntaa - sillä rahalla olisi toki saanut käydä siellä koko loppuvuoden. Kiertelin sitten keskustassa, ja päädyin syömään kalliin ja ylimakean jälkiruuan lounasravintolassa. Kävin Stratfordissa päin ja sitten suunnistin kohti Lounais-Lontoota. Metromatka sinne kesti yli tunnin ja 30 pysäkinväliä. Puolivälin jälkeen juna oli jo aika täysi. Näin Sashan sattumalta kadulla ennen heille menoa. Kävin Sashan kanssa ulkoiluttamassa heidän koiraansa. Pihvien paistoa pihalla. Illallinen. Oli kiva nähdä pitkästä aikaa. Heidän kuopuksensa oli kotona ja esikoinen jollain leirillä.

Tot: 0.042s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0234s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb