London Training, 3. teden


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London
May 25th 2013
Published: May 25th 2013
Edit Blog Post

No, pa smo na koncu tretjega tedna usposabljanja. Nam je že mal dolgčas, ker smo že vse videli. Zdej pa res že čakamo na podatke o ladji. Ta vikend nas je že večina, s katerimi smo prišli istočasno, zapustila in odšla na ladjo. Samo še me štiri, ki bomo delale na recepciji, čakamo na ladjo. Pač je tko, da moramo vse znat preden gremo, ampak smo že vse videle, tako da se zdej bolj prestavljamo iz enga konca na druzga. No ja, ni nam nič hudega, mislim da sem v zadnjem tednu dobila več masaž in drugih tretmajev, kot prej v celem življenju :D Probala sem ne vem koliko masaž, najboljša je bla bamboo massage (masaža z vročim bambusom), pa tretmaji obraza, pa pedikura, pa manikura... ja, res mi ni nč hudga.

Poleg tega mamo frej podaljšan vikend (tuki je v ponedljek praznik medtem ko ima večina drugih predavanja. Mi smo pa lepo frej 😊 wiiii, končno gremo mal naokol po Londonu!



Drugač pa se tele ladje ne bi branila:

http://www.cruisecritic.co.uk/reviews/review.cfm?ShipID=400

Royal Princess: nova ladja, 3.600 potnikov, princ William pa Kate bosta gor, hudo! Če bo kdo po Trstu hodil, je ladja zaenkrat še zasidrana tam, do 1. junija, potem pa bi blo super fino fajn če bi ladja odplula skupaj z mano 😊 Bomo vidl...



No to je to zaenkrat, se kmal spet kaj oglasim, do takrat pa držte pesti da v četrtek dobim podatke za ladjo! Btw: zdej že sanjam ladje, dons sm sanjala, da so me poslal v Avstralijo 😊

lep pozdravček vsem

Advertisement



Tot: 0.061s; Tpl: 0.014s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0349s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb