It was Bananaz!


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London » Piccadilly
August 10th 2010
Published: August 10th 2010
Edit Blog Post

Hee lieve mensen,

Hier weer een kleine update over de avond van gisterenavond!
Ik ga gewoon stap voor stap beschrijven hoe de dag begon. Er waren al wat mensen die er van wisten dus tegen die mensen hadden we gezegd we zingen rond half 10 maar we gaan er om 7 uur al heen dus we verzamelen ons om half 7 voor het hostel. Wist ik veel dat het hele hostel zou uitrekken om ons te zien. Twee mensen riepen op de trap wanneer zing je barbara? Met een zwaar italiaans accent haha super grappig dus. Ik kreeg zelf 'problemen' met jp haha supertoffe maar echt hele rare gast die werkt in het hostel en hij zei dat we snel moesten gaan omdat anders we het hele hostel mee zouden nemen en hij werft mensen om te komen feesten om half 11 en daar betaald iedereen dan 7 pound voor haha en hij ging geen winst draaien als alle mensen met ons meegingen. Nu zijn we officieel concurenten denkt hij haha maar goed weer terug naar het verhaal.
Nou uiteindelijk gingen we rond 8 uur weg ( wat zal Jp wel niet gedacht hebben he ) en het was super tof. Later kwamen er nog meer mensen kijken en het ging super goed! Het eerste nummer is helemaal opgenomen en het tweede nummer weer half. Komt omdat mijn camera maar 7 minuten kan opnemen echt super kut. Het applaus was goed en op het einde zat er zelfs een staande ovatie tussen ghehe heel bizar. Later gingen we met zijn allen weer terug naar het hostel en hebben we voor het hostel nog een encore gedaan, mensen hadden blijkbaar nog niet gehoord dus dat was super tof😊 Kwamen mensen uit alle hoeken en gaten kijken naar ons!

Nu ga ik even een kleine pauze houden want ik voel dat mijn stem het aan het begeven is en ik haar even met respect moet behandelen haha ofzo iets.
Even denken wat nog meer, ja ik kan het wel porberen uit te leggen maar je moet er eigenlijk bij zijn om de sfeer en het moment te proeven en te beleven maar neem van mij aan dat het verslavend is.

Voor de rest heb ik niet zo heel veel te melden! ik ga als een gek even foto's en video's van gisteren uploaden! ik hoop dat jullie het leuk vinden😊

Links:
half nummer van a million shoes sorryyyyy
Links: Never no more





Additional photos below
Photos: 16, Displayed: 16


Advertisement



Tot: 0.113s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0853s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb