Small update


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London » Piccadilly
July 26th 2010
Published: July 26th 2010
Edit Blog Post

Hallo lieve mensen,

Even een kleine update vanuit Londen. Ik moet wachten op mijn was dus vandaardat ik dacht even laten weten hoe het met me is. Khad net zoiets kneuzigs haha echt heel dom, ik ging de was doen dusik stopte mijn was in de droger en gooide er 2 pound in, toen begon de wasmachine te draaien die zat daar blijkbaar onder en niet boven en met mijn was gebeurde niks. Gelukkig was ik alleen want voelde me gigantisch dom haha. Echt zo'n meisje dat niet weet hoe ze de was moet doen. ik heb gewoon witte kleren bij de rest gedaan (sorry mam) maar anders koste het me nog een keer 2 pound en dat gaat nietgebeuren. Deze keer geen foto's bij de blog want mijn camera ligt boven.
haha okee genoeg over dat. Het gaathier goed en het is nog steeds leuk! Kheb eigenlijk al voor het hele hostel gezongen en iedereen komt kijken bij de optredens wat wel fucking vet is eigenlijk. Ik ga de optredens uploaden en op internet zetten dus wees gerust jullie gaan het wel meemaken. Vandaag hebbenwe met zijn allen in het park gepingpongd ik had eenwelverdiende 4e plaats haha goed jonge. Ben nu alleen met de jongens groep dus ben het enige meisje maar weet niet heb dat nooit echt erg gevonden. Daarna hebben we geoefend maar omdat ik beetje schor ben van al het beesten slik ik van die pillen voor mijn keel en probeer ik mijn stem een beetje te sparen. Het gaat deze week een heel drukke week worden. Veel optreden en veel oefenen en schrijven maar goed dat is waarvoor ik hier kwam.
Zie er nu al tegenop om naar huis te gaan maar heb gelukkig nog 4 weken te gaan!:D Mijn volgende blogg wordt wat meer gezelliger en ik upload de foto's en de video's . Sorry but busy busy busy! Nou hopen dat de was niet gekrompen is.
Heel veel liefde,

Babs.

Advertisement



Tot: 0.072s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0474s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb