Kis pontositas


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London » Custom House
January 20th 2009
Published: January 20th 2009
Edit Blog Post

A multkori bejegyzesben reszleteztem a Diotoro tortenetet, azonban van par dolog, amit azota tudtam meg, es kicsit osszefuggobbe teszik az egeszet.
A lenyeg, hogy a jatekkeszito, Drosselmeyer, korabban keszitett egy nagyon hatekony egerfogot, es ezert bosszubol az Egerkiraly elvarazsolta Drosselmeyer fiat, akibol igy Diotoro-figura lett. A varazslatot a szerelem oldhatja fol, es ha legyozi az Egerkiralyt. Drosselmeyer elviszi a keresztlanyanak, Klaranak a Diotoro figurat, majd ejfelkor, mikor a lany megjelenik a babaert, varazslataval eletre kelti a Diotorot, es Klaraval egyutt elrepiti oket az Egerkiraly birodalmaba. Itt megkuzdenek, majd legyozven az Egerkiralyt, a lannyal elindulnak a jeg birodalmaba es az edessegek foldjere, ahol Drosselmeyer nekik rendezi a tancokat. Kozben egymasba szeretnek, es boldogan elnek, mig meg nem halnak.

Na ennyit most a balettrol.

Hetvegen egy hajokiallitason talalkoztam ket baratommal, es egyreszt jot beszelgettunk, masreszt megnezhettem jonehany szep es draga hajot (volt, amelyik 4.7 millio fontba kerul). Igaz, nem vagyok nagy hajomanias, de meg kell hagyni, szepek. Foleg a HMS Westminster hadihajo, amire ugyan mar nem tudtam folmenni, mert kicsit keson ertem oda, de kivulrol is impozans.

A kulonfele jachtok is szepen neztek ki, belulre csak a cipore felhuzott muanyag vedoben lehetett bemenni, ami ertheto is, mivel tisztak voltak, meg viszonylag ujnak is neztek ki (legalabbis nekem). Meg mozogtak is a vizen, mozgattak oket a hullamok. En elegge ereztem 😊

De meg kell hagyni, aki szeret hajozni, jol erezne magat az ilyenfajta hajokon: padloszonyeg, kenyelmes kanape, nagy tv, konyha, agy, furdoszoba - minden, ami kell.


Volt nehany hajo a James Bond filmekbol is, ott hosszu sorok vartak bebocsatasra, de sikerult lencsevegre kapni egy Aston Martint is, ami az egyik filmben szerepelt.




Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.15s; Tpl: 0.025s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0784s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb