Ukrajina - suhrn, naklady


Advertisement
Ukraine's flag
Europe » Ukraine
July 5th 2019
Published: July 7th 2019
Edit Blog Post

Toto mesto a asi aj ako cela ukrajina nikde nesklame.

Puzata huta jak by dal. Skvely fastfood retazec.

Clovek tu ma vsetko co potrebuje a za normalny peniaz.

Stretko s yusiou potesilo, predsa sa len vsetci ludia nemenia.

Dalsia cs uz bola taka nemastna neslana.

Bol som svetkom otvorenie noveho pesieho mostu. Otvorenie nic moc ale most fajn.

Cernobyl tour (soloeast tour) bola fajn, i ked som cakal pobehanie i po cinziakoch. No i tak to malo nieco do seba. Veru nechcel by som tu v case vybuchu byt.

Som rad, ze som v pripjeti bol este pred uvedenim serialu na hbo, po nom to tam bude preplnene instagram cestovatelmi.

Vylet k Pushcha-Vodytsy prijemne prekvapil. Kusok od kyjeva paradne kludne miestecko s borovicovym lesom v pieskovom podlozi, moznostou si zaplavat v jazere. Skoda, ze som nemal odvahu vyliezt na vrchol poziarnej veze.

Cintorin baikovo tiez fajn, zaujimave nahrobky a centralna budova.

Taktiez velmi prijmena navsteva cinziaku (Raiduzhna St, 11А, vchod c.1) kde vchod renovuje stary panko na styl francuzskeho umenia. Fakt uchvatne a co je pozitivum chlapik to robi pre radost.

Ubytko

Hostel-home - 10dorm, share sprcha. Tak ako predosle hosteli co som bol na ukrajine i tu osadenstvo vacsinou dlhodobo byvajuci co tu zrejme pracuju. Poloha skvela, len bacha na platby, majitelka dost neprijemna (stara sovietska skola) a len jedna sprcha so zachodom. Cena 150h

NAKLADY

ukrajina ( wizzair berlin - kyjev 34.99€ ) - 5dni

1€ = 28.78h (h = ukrajinska hrivna)

Doprava : 1.96€ + 100h
Jedlo : 43.13€ + 334h
Ubytko : 10.47€ + 300h
Vstupy : 88.79€ (cernobyl tour) + 100h
Ostatne : 3.73€ + 180.46€ (topanky, sluchatka) + 44h

Spolu : = 34.99€ (let) + 884h + 328.54€ = cca 395€ (bez topanok, sluchatok 215€)




Advertisement



Tot: 0.701s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 47; dbt: 0.3818s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb