6. den - Tarasp - Avrona - Scuol - Tarasp Vulpera

Switzerland's flag
Europe » Switzerland » South-East » Scuol
December 16th 2016
Published: December 25th 2016

Pěší výlet

Pátek jsme prohlásili za odpočinkový den. Rodiče se vydali do bezcelní zóny v Samnaun - asi shoppingovat. My s Tomášem jsme se vydali na pěší výlet. Vyrazili jsme na něj těsně po jedenácté. Pěšky jsme se vyhrabali na Tarasp, kde je rovněž stejnojmenný zámek, ve kterém shodou okolností je v tomto období prohlídka pouze v pátek od 14:00. Byli jsme tam v jednu, ale i tak jsme nečekali a prohlídky se neúčastnili, asi bychom tomu stejně nerozuměli.

Po krátké prohlídce městečka jsme se vydali na Avronu, což je vesnička v podstatě uprostřed hor s pár baráky, které jsou všechny určeny k pronajmutí. Odsud jsme chtěli jít do Scuolu podél řeky, která teče z hor, jen tato cesta byla z bezečnostních důvodů uzavřena, proto jsme se vydali do Tarasp Vulpery, potom do Scuolu. Po krátké prohlídce historické části Scuolu jsme se po 15 nachozených kilometrech vrátili zpět do Tarasp Vulpery.

Tot: 0.09s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 53; dbt: 0.0644s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb