Blogs from Scuol, South-East, Switzerland, Europe

Europe » Switzerland » South-East » Scuol December 18th 2016

Ráno jsme vstali, dobalili se a vydali se na cestu. Na dvě hodiny jsme se stavili v Innsbrucku na místních vánočních trzích. Táta okamžitě obsadil všechny výdejny jídla v dohledu, proto jsme se s Gábinou a Tomášem takticky trhli a prošli si trhy sami. Dali jsme si výborný svařák a čokoládu a mega klobásu. Ve dvanáct dopoledne jsme potkali totálně nalitý studenty, kteří měli potřebu si strašně povídat. Chvíli po jedné jsme opustili Innsbruck a vydali se na dlouhou cestu až do Prahy.... read more
IMAG0985

Europe » Switzerland » South-East » Scuol December 17th 2016

Poslední den lyžování jsme se rozhodli z důvodu únavy jít pouze na půl dne. Musím přiznat, že nám to bohatě stačilo. Začalo být již o trochu více lidí, ale stále jsme ani chvíli nečekali na vleky a počasí se začalo taky mírně kazit (nesvítilo sluníčko). Večer jsme se všichni sbalili a připravili se na odjezd.... read more

Europe » Switzerland » South-East » Scuol December 16th 2016

Pátek jsme prohlásili za odpočinkový den. Rodiče se vydali do bezcelní zóny v Samnaun - asi shoppingovat. My s Tomášem jsme se vydali na pěší výlet. Vyrazili jsme na něj těsně po jedenácté. Pěšky jsme se vyhrabali na Tarasp, kde je rovněž stejnojmenný zámek, ve kterém shodou okolností je v tomto období prohlídka pouze v pátek od 14:00. Byli jsme tam v jednu, ale i tak jsme nečekali a prohlídky se neúčastnili, asi bychom tomu stejně nerozuměli. Po krátké prohlídce městečka jsme se vydali na Avronu, což je vesnička v podstatě uprostřed hor s pár baráky, které jsou všechny určeny k pronajmutí. Odsud jsme chtěli jít do Scuolu podél řeky, která teče z hor, jen tato cesta byla z bezečnostních důvodů uzavřena, proto jsme se vydali do Tarasp Vulpery, potom do Scuolu. Po krátké prohlídce historické ... read more

Europe » Switzerland » South-East » Scuol December 15th 2016

Další den na svahu, ale večer nás čekala relaxace v krásných místních lázních. Teplá voda, sauna, pára, masážní trysky, co si více přát...... read more

Europe » Switzerland » South-East » Scuol December 14th 2016

4. den se celý nesl v duchu lyžování, opět ve středisku Mota Naluns - pohoří Engadin u města Scuol. My s Gabčou a Tomášem jsme na svahu strávili celý den den, rodiče odjeli okolo druhé, aby mohli jít na čumendu do města.... read more

Europe » Switzerland » South-East » Scuol December 12th 2016

Celý dnešek jsme strávili na lyžích ve středisku Engadin http://www.engadin.com/ferienorte/engadin-scuol-winter/?S=2&R=2. Sice nahoře byl spíše technický sníh a otevřeny byly spíše základní sjezdovky, ale i tak nám to bohatě stačilo. Večer jsme znaveni strávili hrami a jídlem.... read more
IMAG0972
IMAG0971
IMAG0980

Europe » Switzerland » South-East » Scuol December 11th 2016

Vstali jsme ve 4:30, sbalili a vyrazili na cestu směr Scuol. Měli jsme před sebou přes sedm hodin cesty. Těsně po šesté jsme vyjeli, doma zanechali dva kocoury - Huberta a Chica. Tiberius byl oddělen a zůstal u Jarolímků. Okolo 8:30 jsme se se zbytkem rodiny Faitových setkali v Rozvadově ("staří" Faitovi byli již nastěhovaní v McDonnaldu). Vyrazili jsme tedy po krátké snídani na cestu. Do Scuolu, resp. do místa kde jsme bydleli - Tarasp Vulpera, jsme dorazili okolo druhé. Recepce byla zavřena a klíč od pokoje byl v uzavřeném trezoru. Následovala snaha dostat "vypáčit" trezor, kterou jsme po cca 20 minutách vzdali. Nastěhovali jme se zpátky do aut, kde následoval krátký oběd. Po tom, co si Jirka přečetl celou smlouvu, kde samozřejmě byl kód k trezoru s klíči uveden, povedlo se nám ubytovat, následovalo již ... read more

Tot: 0.061s; Tpl: 0.004s; cc: 5; qc: 37; dbt: 0.0267s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb