E-biken in Zwitserland - Sempach - dag 6

September 9th 2016
Published: November 18th 2016

09/09/16 – vrijdag – dag 6

Sempach – Prachtig weer- dagtrip van 80km.

Deels langs het meer van Sempach, met tussenstop in Huttwil, waar we een bezoek brengen aan de Flyer-E-bike fabriek.

Spiksplinternieuwe elektrische fietsenfabriek in volle expansie. Alle fietsen in productie zijn reeds verkocht. Geen voorraad. De klant moet maar wachten op zijn bestelling.

We krijgen een rondleiding door een Nederlandse dame die hier bij een Zwitser bleef plakken.

Tijdens het bezoek konden we de batterijen van onze fietsen op de daarvoor voorziene installaties bijladen. Dus zeer geruststellend voor de terugweg.

Op de bedrijfsterreinen mochten we het hele gamma van hun E-bikes uittesten. Perfect in orde, Zwitserse kwaliteit. Prijzen navenant.

We konden er lunchen in het bedrijfsrestaurant. Spaghetti à volonté, met sausen naar keuze. Wel zelf te betalen. Prachtig bedrijf om te bezoeken.

Tot: 0.056s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 32; dbt: 0.0312s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb