szóval azóta, hogy nem írtam...


Advertisement
Sweden's flag
Europe » Sweden » Uppsala County » Uppsala
July 8th 2008
Published: July 8th 2008
Edit Blog Post

naszóval
akkor röviden az elmúlt hétről...a kórházban neonatológián voltam, ami nagyon jó volt, meg érdekes 😊 meg szomorúis, látva a különbségeket hazánkhoz képest...
az egyéb múlt heti programokról: carinnál pót-forgatnom kellett, mert amikor én beszéltem a múltkori forgatáson, akkor elment felettünk egy repülő, és ez szerinte zavaró volt, ezért újra kellett venni az egészet, hát ezzel jól megszenvedtem, mert ha elrontottam akkor legelölről kellett kezdeni és több, mint 5 percet beszélek egyfolytában, de a végére azért csak sikerült elmondani egyben 😊 aztán volt kertiparty lasagnéval juliánál, az orosz-finn lánynál, aki kiköltözött flogstából és a beköltözést a másik helyre meg kellett ünnepelni...egyik nap bréon jött át vacsizni, mert beköltözött az indiai srácokhoz (gazdaságosság miatt) és nagyon nehezen bír velük, más kultúra ugye...de tényleg...aztán volt egy jó kis vacsora carinnál is, annyira finomakat ettünk...(csak egy példa: gyömbéres török joghurttal töltött lazac-tekercsek bazsalikomlevéllel....nymmm) és kósotoltam csilis csokifagyit is, elég markáns élmény volt...pénteken pedig vanessa utolsó snerikes (nation) estéje volt, ennek örömére kicsit (nagyon) elgörbült az este, de nagyon vicces volt!!!
hétvégén pedig hajókirándulni mentünk bréonnal, hát az szuper volt...egész jó napos időnk volt, lecsorogtunk a folyón egy nagy tóig, ahhoz, ahol kenuzni voltunk, aztán elhajókáztunk egy kastélyhoz, ami szép volt, de ennél sokkal érdekesebb volt az antik-retro bolhapiacszerűség, ami a kastély kerengőjében volt, fel tudtam volna vásárolni a fél árukészletet, de aztán csak pár apró ajándékkal tértünk vissza a hajóra, ahol elfohyasztottuk a kis piknikünket, miközben ragyogó napsütésben szeltük a hullámokat...nincs rossz dolgunk 😊
este meg az indiai pajtik meghívtak mindenkit vacsira ( értsd carin és mi bréonnal), finom kaját főztek, indiait 😊 és egész jól helyrerázták a lakást, mert bréon szerint teljes volt a káosz...
ezen a héten pedig sebészeten kezdtem, itt kicsit kevesebb az angol, ami kár, de azért jó, kedvesek. ma voltam műtőben is, nagyon tetszik a műtősruhájuk...ja, és itt csak az operáló orvosok hordanak maszkot a műtőben, a többiek nem...
tegnap vanessának volt szülinapja meg utolsó estéje, uh főztem nekik rakottkrumplit 😊) nem is lett rossz, pedig asszem még sose csináltam 😊) aaztán persze tortás-gyertyás köszöntés, hppy birthday éneklés, persze mindenki a saját nyelvén, tehát volt svéd, francia, ciprusi görög, olasz, finn, magyar, de angol nem 😊)))
ja és jöttek új cserediákok, annak a szervezetnek a keretében, amivel én voltam thaiföldön, jó sokan vannak, meg egy ötödével magyar lány is jött, szóval kár, hogy ma hazament vanessa, de cserébe megjött ez az új társaság, nagyon kedvesek, van tajvani, olasz, német, briazil...mindenféle.
ház ezek mennek...
csókok
rozi


Additional photos below
Photos: 13, Displayed: 13


Advertisement



Tot: 0.171s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.1462s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb