05.24.


Advertisement
Sweden's flag
Europe » Sweden » Uppsala County » Uppsala
May 25th 2008
Published: May 25th 2008
Edit Blog Post

jaaaaj csodás nap! relax...
szóval reggel 12 körül kikecmeregtem az ágyból, aztán kis agonizálás után vanessával betekertünk a városba a piacra, ahol vettem egy mobiltelefont 😊 asszem ukránok lehettek az árusok, uh minden gond nélkül lealkudtam az árat a felére 😉, szóval már van svéd számom is 😊
(ja, merthogy kaptam az egyetemtől egy svéd kártyát, amit a magyar telefon nem kajált meg, azért kellett egy másik)
aztán bevásároltunk gyümölcsből-zöldségből, kicsit felalá tekeregtünk a városban, mire kitaláltuk, hogy menjünk kajálni a nationömbe, a norrlandsba, ahol annyira finomat ettem (pytt)...hozzá egy sör, szóval mesés volt, persze ehhez az is kellett, hogy szépen süssön a nap és johnny cash szóljon...na a finom ebédtől kellemesen eltelve úgy döntöttünk, hogy akkor jöhet egy "fika", meg is találtuk a tökéletes helyet: egy napsütötte kávézót a folyóparton...itt ismét úgy éreztük, hogy uppsala a legjobb hely a világon és eléggé ki voltunk békülve a sorsunkkal 😊)
miután a nap már nem sütött a jó kis helyünkre, szépen hazatekeregtünk és bevásároltunk az esti corridor-partyra, ahova el is mentünk nem sokkal később, azon a folyósón volt, ahol enda, az ír srác lakik. persze nagyban nézte mindenki a eurovíziós dalfesztivált...ami elég uncsi volt, és botrány, hogy az oroszok nyertek egy ilyen semmilyen dallal, én a franciáknak drukkoltam, annyira viccesek voltak! :D
utána elkezdődött a corridor party a 7-es épületben (én az 1-esben lakom amúgy), ahol igazán kedves emberekkel találkoztam, a legviccesebb tán petros volt, a ciprusi görög fiú, aki teljesen odavolt, hogy magyar vagyok mert imádja budapestet meg a magyar embereket, a bátyja ott tanul a fokon, el is mondta az összes magyar tudását, ami nem kevés: "fürdőkád" 😊))) "egészségedre", "köszi" meg ilyesmik. a fürdőkádnak persze külön története van.. :D szóval múlattuk az időt kb hajnali 3ig a legfurább az egészben az volt, hogy 1 percre se lett igazán sötét, az égalja végig vörös volt, persze mikor hazatértem kis hajlékomba már kb sütött a nap...szóval kicsit fura ez a nagy világosság, de majd megszokom.

Advertisement



Tot: 0.044s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 26; dbt: 0.0277s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb