05.22.


Advertisement
Sweden's flag
Europe » Sweden » Uppsala County » Uppsala
May 23rd 2008
Published: May 23rd 2008
Edit Blog Post

sziasztok!

ma is erdekes nap volt: probafelveteleket csinaltunk a filmunkhoz, amin sikerult egy egesz hosszu mondatot angolul elmondanom, de majd sokkal többet is kell beszelnem egyfolytaban... aztan voltam betegnel, akit kikerdeztem, vegulis nem is sikerult rosszul, szerencsere kicsit rosszabbul beszelt angolul mint en, aranyos nenike volt. jo lenne svedul tudni...holnap meg egy bacsikat fogok meginterjuvolni 😊
delben sikerult internetkabelt meg bicolancot venni, mert ahogy megfigyeltem kb a bicok felere raknak lancot, a tobbit csak ugy otthagyjak, en is igy tettem, de mondtak, hogy inkabb tegyek lancot, uh teszek is. ja es beleptem a norrlands nationbe 😊
a delutani ora jo sokaig tartott, otthon vacsifozes közben megneztuk a lakotarsakkal az eurovizios dalfesztivalt, hat nem volt egy nagy szam, mondhatni gyenge volt...
pusz mindenkinek


Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0438s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb